Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19038
Title: Методика підвищення рівня акробатичної підготовленості спортсменок 10-12 років у художній гімнастиці
Authors: Печениця, Оксана Миколаївна
Keywords: художня гімнастика
гімнастки 10-12 років
коронаційні здібності
акробатична підготовка
методика
розвиток
тестування
вдосконалення
Issue Date: 2024
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота – 67 сторінок, 22 таблиць, 10 рисунків, 52 літературних джерела. Об'єкт дослідження: тренувальний процес гімнасток 10-12 років. Предмет дослідження: підвищення акробатичної підготовленості гімнасток 10-12 років. Мета дослідження: розробити комплекс вправ, спрямований на підвищення рівня акробатичної підготовленості на основі розвитку координаційних здібностей гімнасток 10-12 років у художній гімнастиці, і експериментально обґрунтувати його ефективність. Методи дослідження: вивчення та аналіз літературних джерел; опитування фахівців у формі анкетування; педагогічне спостереження у вигляді аналізу відеоматеріалів; педагогічне тестування; експертна оцінка; педагогічний експеримент; методи математичної статистики. В ході дослідження було вивчено дані навчально-методичної літератури по проблемі підвищення акробатичної підготовленості спортсменок 10-12 років, які займаються художньою гімнастикою. В ході анкетного опитування досліджено думки провідних тренерів міста Калинівка (Вінницька обл.) про засоби і методи підвищення акробатичної підготовленості гімнасток 10-12 років. Виявлено найбільш поширені акробатичні елементи в змагальних композиціях висококваліфікованих гімнасток з допомогою аналізу відеозаписів олімпійських Ігор Токіо 2021. Експериментально перевірено вплив комплексу вправ, спрямованого на розвиток координаційних здібностей і на якість виконання акробатичних елементів гімнасток 10-12 років у художній гімнастиці.
EN : Qualification work - 67 pages, 22 tables, 10 figures, 52 literary sources. The object of the study: the training process of gymnasts aged 10-12 years. The subject of the study: improving the acrobatic training of gymnasts aged 10-12 years. The purpose of the study: to develop a set of exercises aimed at increasing the level of acrobatic training based on the development of coordination abilities of 10-12 year old gymnasts in rhythmic gymnastics, and to experimentally substantiate its effectiveness. Research methods: study and analysis of literary sources; survey of specialists in the form of a questionnaire; pedagogical observation in the form of analysis of video materials; pedagogical testing; expert evaluation; pedagogical experiment; methods of mathematical statistics. In the course of the study, the data of educational and methodological literature on the problem of increasing the acrobatic readiness of 10-12-year-old female athletes engaged in rhythmic gymnastics were studied. In the course of a questionnaire survey, the opinions of the leading coaches of the city of Kalynyvka (Vinnytsia region) about the means and methods of improving the acrobatic training of 10-12-year-old gymnasts were investigated. 3. The most common acrobatic elements in the competitive compositions of highly qualified gymnasts were identified using the analysis of video recordings of the Tokyo 2021 Olympic Games. The effect of a set of exercises aimed at the development of coordination abilities and the quality of performing acrobatic elements of gymnasts aged 10-12 in rhythmic gymnastics was experimentally verified.
Description: Печениця О. М. Методика підвищення рівня акробатичної підготовленості спортсменок 10-12 років у художній гімнастиці : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 017 "Фізична культура і спорт" / наук. керівник К. В. Царенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 67 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19038
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри фізичної культури і спорту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Печениця.pdfМагістерська робота700.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.