Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19057
Title: Формування моделі управління організаційною культурою підприємства
Authors: Герасименко, Олександр Олександрович
Keywords: корпоративна культура
організаційна культура
персонал
мотивація
samsung
Issue Date: 2024
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота: «Формування моделі управління організаційною культурою підприємства»: 66 сторінок, 4 таблиці, 6 рисунки, 4 формули, 1 додаток. Перелік посилань нараховує 36 найменувань. Актуальність теми визначається тим, що управління організаційною культурою є ключовим елементом стратегічного керівництва сучасними підприємствами. Формування ефективної моделі управління організаційною культурою стає визначальним завданням для досягнення успіху в конкурентному бізнес-середовищі. Організаційна культура визначається цінностями, нормами, традиціями та способами поведінки, які формують структуру та атмосферу в компанії. Метою кваліфікаційної робити є характеристика особливостей формування моделі управління організаційною культурою підприємства Об’єкт дослідження є організаційна культура компанії «SAMSUNG» Інформаційну базу роботи становлять наукові роботи з менеджменту та економіки, монографічні дослідження та статті вітчизняних авторів, практичні матеріали та офіційні статистичні дані, ресурси мережі Інтернет. В роботі інформація узагальнена та відображена за допомогою таблиць, графіків, схем. Під час виконання роботи було розглянуто теоретичні основи організаційної культури підприємства та його управління на підприємстві. На основі теоретичного матеріалу було проаналізовано діяльність ТОВ «SAMSUNG», а також запропоновано заходи щодо підвищення ефективності поліпшення організаційної культури.
EN : Qualification work: "Formation of the management model of the organizational culture of the enterprise": 66 pages, 4 tables, 6 figures, 4 formulas, 1 appendix. The list of links includes 36 items. The relevance of the topic is determined by the fact that the management of organizational culture is a key element of strategic management of modern enterprises. Formation of an effective model of organizational culture management becomes a defining task for achieving success in a competitive business environment. Organizational culture is defined by values, norms, traditions and ways of behavior that form the structure and atmosphere in the company. The purpose of the qualification is to characterize the peculiarities of the formation of the management model of the organizational culture of the enterprise The object of the study is the organizational culture of the company "SAMSUNG" The information base of the work consists of scientific works on management and economics, monographic studies and articles by domestic authors, practical materials and official statistical data, Internet resources. In the work, the information is summarized and displayed using tables, graphs, and diagrams. During the work, the theoretical foundations of the enterprise's organizational culture and its management at the enterprise were considered. On the basis of the theoretical material, the activity of LLC "SAMSUNG" was analyzed, and measures to increase the effectiveness of improving organizational culture were also proposed.
Description: Герасименко О. О. Формування моделі управління організаційною культурою підприємства : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 «Менеджмент» / наук. керівник Л. М. Бухаріна. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 66 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19057
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри підприємництва, менеджменту організацій та логістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gerasimenko.pdfМагістерська робота1 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.