Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19111
Title: Математичні методи та моделі управління інтернет- маркетингом KlionGroup
Authors: Шилова, Юлія Дмитрівна
Keywords: інтернет-маркетинг
data science
моделювання
OCEAN модель
Issue Date: 2024
Abstract: UA : В роботі вирішено актуальну проблему підвищення ефективності управління інтернет-маркетингом для обґрунтування стратегії розвитку компанії. На прикладі компанії KlionGroup було удосконалено методологічний підхід до формування рекламних преференцій споживачів на базі OCEAN-параметрів, що надають змогу демонструвати кожному клієнту індивідуальний тип реклами.
EN : The work solves the current issue of enhancing the effectiveness of internet marketing management for substantiating a company's development strategy. Using the example of KlionGroup company, a methodological approach to shaping consumer advertising preferences based on OCEAN parameters was refined, allowing for the customization of advertising types for each client.
Description: Шилова Ю. Д. Математичні методи та моделі управління інтернет-маркетингом KlionGroup : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 051 «Економіка» / наук. керівник Є. К. Мержинський. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 76 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19111
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри інформаційної економіки, підприємництва та фінансів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Диплом_Шилова.pdfМагістерська робота1.36 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.