Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19160
Title: Розробка стратегії просування послуг для В2В
Authors: Єрохін, Артем Тарасович
Keywords: маркетинг
просування
послуги
споживач
Issue Date: 2024
Abstract: UA : Об’єктом дослідження є процес розробки стратегій просування послуг для В2В. Предметом дослідження є теоретичні та методичних підходи щодо розробки стратегій просування послуг для В2В. Метою магістерської роботи магістра є систематизація наукових, методологічних та практичних знань з розробки стратегій просування послуг для В2В. У процесі дослідження одержано такі наукові результати: 1) розглянуто поняття та сутність маркетингу В2В; 2) проаналізувано інструменти маркетингу В2В, види та сутність; 3) досліджено Веб – сайт, як інструмент просування на ринку В2В; 4) охарактеризовано діяльность підприємства ТОВ «SP-TOOLS»; 5) проаналізовано зовнішнє середовище ТОВ «SP-TOOLS»; 6) дослідженно політику просування ТОВ «SP-TOOLS»; 7) запропонувано впровадження стратегії застосування інструментів Інтернет – маркетингу для ТОВ «SP-TOOLS»; 8) розроблено практичні аспекти побудови воронки продажів для ТОВ «SP-TOOLS». Методи дослідження: логічного узагальнення, дедуктивний, фінансово – економічного та статистичного аналізу, порівняння, зведення та ін. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що запропоновано матричний інструмент вибору стратегії Інтернет-просування для В2В підприємств, які можуть включати різні критерії для оцінювання, такі як вартість, ефективність, споживчі властивості, конкурентоспроможність та інші. Кожна клітина матриці може представляти конкретний варіант стратегії або комбінацію таких стратегій. Результати дослідження можуть бути використані підприємствами, зокрема алгоритм моніторингу і коригування використання контекстної реклами.
EN : The object of research is the process of developing strategies for the promotion of B2B services. The subject of the research is theoretical and methodological approaches to the development of strategies for the promotion of B2B services. The purpose of the master's thesis is to systematize scientific, methodological and practical knowledge on the development of strategies for the promotion of services for B2B. In the course of the research the following scientific results were obtained: 1) the concept and essence of B2B marketing are considered; 2) B2B marketing tools, types and essence were analyzed; 3) the website as a promotion tool on the B2B market was investigated; 4) the activities of SP-TOOLS LLC are characterized; 5) the external environment of SP-TOOLS LLC was analyzed; 6) researched the promotion policy of SP-TOOLS LLC; 7) it is proposed to implement the strategy of using Internet marketing tools for SP-TOOLS LLC; 8) practical aspects of building a sales funnel for SP-TOOLS LLC were developed. Methods of research: logical generalization, deductive, financial and economic and statistical analysis, comparison, summary, etc. The scientific novelty of the research lies in the fact that a matrix tool for choosing an Internet promotion strategy for B2B enterprises is proposed, which can include various evaluation criteria, such as cost, efficiency, consumer properties, competitiveness, and others. Each cell of the matrix can represent a specific variant of the strategy or a combination of such strategies. The results of the study can be used by enterprises, in particular, the algorithm for monitoring and adjusting the use of contextual advertising.
Description: Єрохін А. Т. Розробка стратегії просування послуг для В2В : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 075 "Маркетинг" / наук. керівник Н. В. Терент’єва. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 88 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19160
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри управління персоналом і маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Єрохін_ Маркетинг_2024.pdfМагістерська робота1.61 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.