Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19179
Title: Формування конкурентних переваг підприємства харчової промисловості
Authors: Юрченко, Віталій Віталійович
Keywords: конкурентна перевага
конкурентоспроможність
харчова промисловість
Issue Date: 2024
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота викладена на 100 сторінках друкованого тексту, містить 7 таблиць, 13 рисунків. Перелік посилань включає 36 джерел. Об’єктом дослідження є процес формування конкурентних переваг підприємств харчової промисловості. Предметом дослідження є теоретичні та методичних підходи щодо формування конкурентних переваг підприємств харчової промисловості. Метою магістерської роботи магістра є систематизація наукових, методологічних та практичних знань з формування конкурентних переваг підприємств харчової промисловості. У процесі дослідження одержано такі наукові результати: 1) розглянуто сутність та поняття сутність конкурентних переваг; 2) досліджено підходи до класифікацій конкурентних переваг; 3) проаналізувано процесс формування загальних стратегій на основі конкурентних переваг; 4) досліджено загальні характеристики ринку харчової промисловості України; 5) досліджено загальні тенденції ринку харчової промисловості України; 6) охарактеризувано конкурентні переваги підприємств харчової промисловості України; 7)запропонувано удосконалення управління конкурентним потенціалом підприємств харчової промисловості; 8) розроблено концептуальну модель механізму забезпечення економічної безпеки та конкурентоспроможності підприємств харчової промисловості. Методи дослідження: логічного узагальнення, дедуктивний, фінансово – економічного та статистичного аналізу, порівняння, зведення та ін. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що запропоновано механізм забезпечення економічної безпеки та конкурентоспроможності підприємств харчової промисловості розташовується на різних рівнях управління та регулювання Результати дослідження можуть бути використані підприємствами, зокрема варіації забезпечення конкурентних переваг на міжнародних ринках.
EN : The work is presented on 100 pages of printed text, contains 7 tables, 13 figures. The list of referеnces includes 70 sources. The object of the study is the process of formation of competitive advantages of food industry enterprises. The subject of the research is theoretical and methodological approaches to the formation of competitive advantages of food industry enterprises. The purpose of the master's thesis is to systematize scientific, methodological and practical knowledge on the formation of competitive advantages of food industry enterprises. In the course of the research the following scientific results were obtained: 1) the essence and concept of the essence of competitive advantages are considered; 2) approaches to the classification of competitive advantages were investigated; 3) the process of forming general strategies based on competitive advantages is analyzed; 4) the general characteristics of the Ukrainian food industry market were investigated; 5) the general trends of the Ukrainian food industry market were investigated; 6) competitive advantages of Ukrainian food industry enterprises are characterized; 7) it is proposed to improve the management of the competitive potential of food industry enterprises; 8) a conceptual model of the mechanism for ensuring economic security and competitiveness of food industry enterprises was developed. Methods of research: logical generalization, deductive, financial and economic and statistical analysis, comparison, summary, etc. 7 The scientific novelty of the study is that the proposed mechanism for ensuring economic security and competitiveness of food industry enterprises is located at different levels of management and regulation The results of the study can be used by enterprises, in particular, variations in ensuring competitive advantages in international markets.
Description: Юрченко В. В. Дослідження формування конкурентних переваг підприємств харчової промисловості : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 075 "Маркетинг" / наук. керівник Ю. В. Калюжна. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 100 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19179
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри управління персоналом і маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Юрченко_ Маркетинг_2024.pdfМагістерська робота2.04 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.