Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19219
Title: Корпоративна культура як чинник підвищення ефективності діяльності організації
Authors: Богдан, Вадим Юрійович
Keywords: управління
корпоративна культура
корпоративна соціальна відповідальність
Issue Date: 2024
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота викладена на 112 сторінках друкованого тексту, містить 3 таблиці, 10 рисунків, 4 додатки. Перелік посилань включає 66 джерел, з них 19 іноземною мовою. Об’єктом дослідження є процес формування корпоративної культури як чинника підвищення ефективності діяльності організації. Предметом роботи є теоретичні та практичні аспекти формування корпоративної культури в системі менеджменту організації. Мета кваліфікаційної роботи полягає у дослідженні корпоративної культури як чинника підвищення ефективності діяльності організації, та визначення стратегічних напрямів її розвитку. Теоретико-методологічною основою дослідження послужили теорії і методологічні концепції, представлені в сучасних працях вітчизняних і зарубіжних соціологів, економістів, організаційних психологів. Для дослідження теми роботи було використано різноманітні методи наукового пізнання, такі як: аналіз та синтез інформації про теорію корпоративної культури організації, графічний метод для зрозумілого та схематичного зображення інформації, метод логічного узагальнення, SWOT-аналіз, метод порівняння, методи фінансово-економічного аналізу. Відповідно до поставленої мети в роботі вирішено такі завдання:  узагальнено підходи щодо визначення категорії «корпоративна культура»;  досліджено особливості формування корпоративної культури організації»;  проаналізовано ринкову позицію компанії McDonald's на вітчизняному та зарубіжних ринках;  здійснено аналіз корпоративної культури як інструменту підвищення ефективності управління на прикладі компанії McDonald's;  визначено стратегічні напрями розвитку корпоративної культури на прикладі компанії McDonald's. Одержані результати та їх новизна: 1) розвинуто теоретико-методичний підхід до визначення корпоративної культури мережі закладів швидкого харчування; 2) розроблено рекомендації щодо пріоритетності стратегічних напрямів розвитку корпоративної культури компанії McDonald's. Дослідження має теоретичне значення, оскільки акцентує увагу на особливостях управління корпоративною культурою компанії як чинника підвищення ефективності її діяльності. Практична значущість дослідження визначається розробкою стратегічних напрямів розвитку корпоративної культури McDonald's.
EN : The work is presented on 112 pages of printed text, contains 3 tables, 10 figures, 4 annex. The list of referеnces includes 66 sources, 19 of them in foreign languages. The object of research is the process of forming corporate culture as a factor in improving the efficiency of the organization. The subject of the work is the theoretical and practical aspects of corporate culture formation in the organization's management system. The purpose of the qualification work is to study corporate culture as a factor in improving the efficiency of the organization, and to determine the strategic directions of its development. The theoretical and methodological basis of the study was the theories and methodological concepts presented in the modern works of domestic and foreign sociologists, economists, and organizational psychologists. Various methods of scientific cognition were used to study the topic of the work, such as: analysis and synthesis of information on the theory of corporate culture of the organization, graphic method for clear and schematic representation of information, method of logical generalization, SWOT analysis, comparison method, methods of financial and economic analysis. In accordance with the goal, the paper solved the following tasks:  generalized approaches to defining the category of “corporate culture”;  investigated the peculiarities of forming the corporate culture of the organization  analyzes the market position of McDonald's in the domestic and foreign markets;  analyzes corporate culture as a tool for improving management efficiency on the example of McDonald's;  identifies strategic directions for the development of corporate culture on the example of McDonald's. The obtained results and their novelty: 1) a theoretical and methodological approach to determining the corporate culture of a network of fast food establishments was developed; 2) recommendations were developed regarding the priority of strategic directions for the development of McDonald's corporate culture. The study is of theoretical importance, as it focuses on the peculiarities of managing the corporate culture of a company as a factor in improving the efficiency of its activities. The practical significance of the study is determined by the development of strategic directions for the development of McDonald's corporate culture.
Description: Богдан В. Ю. Корпоративна культура як чинник підвищення ефективності діяльності організації : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 051 "Економіка" / наук. керівник В. М. Гельман. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 112 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19219
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри управління персоналом і маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Богдан_УП_2024.pdfМагістерська робота19.48 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.