Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19252
Title: Зміцнення конкурентних ринкових позицій туристичної фірми в сучасних умовах
Authors: Кругляк, Ксенія Володимирівна
Keywords: конкурентоспроможність
маркетингова стратегія
конкуренція
туристична галузь
туризм
світові тенденції
Issue Date: 2024
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота: «Зміцнення конкурентних ринкових позицій туристичної фірми в сучасних умовах»: 54 сторінки, 1 таблиця. Перелік посилань нараховує 32 найменування. Актуальність теми визначається тим, що в новітніх умовах конкуренція примушує підприємства всіх форм власності постійно відслідковувати зміни попиту та пропозиції, вартості матеріальних ресурсів, зменшувати витрати на виробництво, покращувати якість своєї продукції та послуг, що реалізуються на ринку, підвищувати свою конкурентоспроможність. Оскільки туристична та готельна індустрія продовжують процвітати в глобальній економіці, конкуренція між представниками індустрії – як міжнародна, так і внутрішня – стає гострішою. Володіння конкурентними перевагами може бути ключем до успіху для цих учасників. За сучасних умов стрімкого розвитку туризму у світі, який висуває жорсткі вимоги до рівня роботи туристичних компаній, постає нагальна потреба системного вивчення загальних та специфічних ознак туристичного бізнесу, його організації, закономірностей розвитку та управління, його міжгалузеві та інфраструктурні взаємозв’язки. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження теоретичних положень сутності конкурентоспроможності та визначення основних факторів, що впливають на рівень конкурентоспроможності туристичних компаній. Об’єкт дослідження є процес зростання конкурентних переваг сучасної туристичної фірми. Інформаційну базу роботи становлять наукові роботи з менеджменту та економіки, монографічні дослідження та статті вітчизняних авторів, практичні матеріали та офіційні статистичні дані, ресурси мережі Інтернет. В роботі інформація узагальнена та відображена за допомогою таблиць. Під час виконання роботи було розглянуто теоретичні основи конкурентоспроможності туристичних фірм. На основі теоретичного матеріалу було проаналізовано діяльність ТОВ «Навігатор», а також запропоновано заходи щодо підвищення конкурентних переваг компанії в сучасних умовах.
EN : Qualification work: «Strengthening the competitive market position of a travel company in modern conditions»: 54 pages, 1 table. The list of links has 32 names. The relevance of the topic is determined by the fact that in the latest conditions, competition forces enterprises of all forms of ownership to constantly monitor changes in supply and demand, the cost of material resources, reduce production costs, improve the quality of their products and services sold on the market, and increase their competitiveness. As the tourism and hotel industries continue to thrive in the global economy, competition between industry representatives – both international and domestic – is becoming more intense. Owning competitive advantages can be the key to success for these participants. Under modern conditions of rapid development of tourism in the world, which puts forward strict requirements to the level of work of tourism companies, there is an urgent need for a systematic study of the general and specific features of the tourism business, its organization, patterns of development and management, its inter-sectoral and infrastructural relationships. The purpose of the qualification work is to study the theoretical provisions of the essence of competitiveness and determine the main factors affecting the level of competitiveness of tourism companies. The object of research is the process of growth of competitive advantages of a modern travel company. The information base of the work consists of scientific works on management and economics, monographic studies and articles by domestic authors, practical materials and official statistics, resources of the Internet. In the work, information is generalized and displayed using tables. During the work, the theoretical foundations of the competitiveness of tourism companies were considered. Based on the theoretical material, the activity of Navigator LLC was analyzed, and measures were proposed to increase the company's competitive advantages in modern conditions.
Description: Кругляк К. В. Зміцнення конкурентних ринкових позицій туристичної фірми в сучасних умовах : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 073 «Менеджмент» / наук. керівник О. О. Давиденко. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 54 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19252
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри підприємництва, менеджменту організацій та логістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kruglyak.pdfРобота бакалавра657.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.