Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19256
Title: Розробка рекламної стратегії закладу готельного господарства за допомогою SMM-маркетингу
Authors: Яценко, Анна Ігорівна
Keywords: реклама
стратегія
ефективність
SMM маркетинг
Issue Date: 2024
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота: «Розробка рекламної стратегії закладу готельного господарства за допомогою SMM маркетингу» на 59 сторінок, має 10 таблиць та 2 рисунки. Перелік посилань нараховує 29 найменувань. Об'єктом дослідження є готельно-ресторанний бізнес, зосереджений на розгляді рекламних можливостей та використанні соціальних мереж для просування та підвищення впізнаваності. Предметом дослідження є конкретний готель чи готельний ланцюг, який вирішив використовувати стратегії соціально-медійного маркетингу для покращення свого позиціонування на ринку, залучення нових клієнтів та утримання лояльності існуючих. Основною метою даного дослідження є розробка та впровадження ефективної рекламної стратегії для закладу готельного господарства з використанням соціально-медійного маркетингу (SMM). Методи дослідження – описовий, порівняльний, аналітичний, табличний, графічний, балансовий, групування та узагальнення даних. Актуальність теми полягає у тому, що розробка ефективної рекламної стратегії для готельного господарства, заснованої на соціально-медійному маркетингу (SMM), визначає новий рівень взаємодії із потенційними гостями та будує прямий міст між закладом та його аудиторією. Під час роботи було розглянуто теоретичні аспекти розробки рекламної стратегії за допомогою SMM маркетингу, проаналізовано сучасний стан SMM маркетингу у готельному господарстві та дана оцінка його ефективності.
EN : The qualification work «Development of an advertising strategy for a hotel establishment using SMM marketing» is 59 pages long, has 10 tables and 2 figures. The list of references includes 29 titles. The object of the study is the hotel and restaurant business, focused on the consideration of advertising opportunities and the use of social media to promote and increase awareness. The subject of the study is a specific hotel or hotel chain that has decided to use social media marketing strategies to improve its market positioning, attract new customers and retain the loyalty of existing customers. The main purpose of this study is to develop and implement an effective advertising strategy for a hotel establishment using social media marketing (SMM). Research methods: descriptive, comparative, analytical, tabular, graphical, balance sheet, grouping and generalization of data. The relevance of the topic is that the development of an effective advertising strategy for the hotel industry based on social media marketing (SMM) defines a new level of interaction with potential guests and builds a direct bridge between the institution and its audience. In the course of the study, theoretical aspects of developing an advertising strategy using SMM marketing were considered, the current state of SMM marketing in the hotel industry was analyzed, and its effectiveness was evaluated.
Description: Яценко А. І. Розробка рекламної стратегії закладу готельного господарства за допомогою SMM-маркетингу : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 073 «Менеджмент» / наук. керівник О. О. Давиденко. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 59 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19256
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри підприємництва, менеджменту організацій та логістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yatsenko.pdfРобота бакалавра712.08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.