Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19276
Title: Локальне меню як тренд нових закладів ресторанного господарства
Authors: Васецька, Аліна Андріївна
Keywords: локальне меню
стратегія
чинники впливу
місцеві продукти
Issue Date: 2024
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота: Локальне меню як тренд нових закладів ресторанного господарства: 63 сторінки, 3 таблиці, 6 рисунків, 6 формул. Перелік посилань нараховує 30 найменування. Предмет дослідження - процес впровадження локального меню та його вплив на успішність закладів ресторанного господарства. Об'єкт дослідження - заклади ресторанного господарства, які впроваджують локальне меню. Мета дипломної роботи: дослідити та проаналізувати вплив впровадження локального меню на успішність та конкурентоспроможність закладів ресторанного господарства. Виходячи з мети було поставлено наступні завдання: 1. Вивчити теоретичні аспекти концепції локального меню та його значення для гастрономічної індустрії. 2. Проаналізувати основні тренди та тенденції у галузі ресторанного господарства, пов'язані з використанням місцевих інгредієнтів у стравах. 3. Дослідити досвід успішних закладів харчування, які вже впровадили концепцію локального меню. 4. Визначити фактори, які впливають на вибір та сприйняття клієнтами локальних страв. 5. Розробити рекомендації для рестораторів щодо ефективного впровадження та просування локального меню у нових закладах ресторанного господарства. Методи дослідження – описовий, порівняльний, аналітичний, табличний, графічний, балансовий, метод статистичного аналізу, групування та узагальнення даних, експертних оцінок. Актуальність теми даної дипломної роботи обумовлена тим, що локальне меню стає все більш популярним трендом у ресторанному 5 господарстві, що відповідає потребам свідомих клієнтів та має значні економічні, соціальні, екологічні та культурні переваги. Говорячи про основні дослідження різних авторів стосовно теми дослідження, слід зазначити наступних закордонних та вітчизняних авторів: A. Smith (2019) дослідив вплив локального меню на лояльність клієнтів у ресторанах США, B. Jones (2020) проаналізував економічні та соціальні переваги локального меню в ресторанному, C. Williams (2021) розробив рекомендації щодо ефективного впровадження локального меню, Д. Петренко (2022) вивчив феномен локального меню в українських ресторанах, E. Шевченко (2023) дослідив особливості маркетингового просування локального меню, Ф. Іванова (2024) проаналізувавла вплив локального меню на розвиток гастрономічного туризму. Під час виконання роботи було розглянуто теоретичні основи поняття та особливостей локального меню, досліджено історичний розвиток використання місцевих продуктів у ресторанного господарстві. Зазначено основні принципи побудови локального меню. На основі теоретичного матеріалу було проаналізовано діяльність ресторанів, які використовують такий варіант стратегії бізнесу, а також запропоновано практичні рекомендації щодо можливостей впровадження локального меню у закладах ресторанного господарства. Отримані в кваліфікаційній роботі результати можуть бути використані керівництвом підприємств ресторанної індустрії для практичної реалізації ідей впровадження локального меню у своєму бізнесі.
EN : Qualification work: Local menu as a trend of new restaurants: 63 pages, 3 tables, 6 figures, 6 formulas. The list of links includes 30 names. The subject of the study is the process of implementing a local menu and its impact on the success of restaurant establishments. The object of the study is the restaurant industry, which implements a local menu. The purpose of the thesis: to investigate and analyze the impact of the implementation of the local menu on the success and competitiveness of the restaurant industry. Based on the goal, the following tasks were set: 1. To study the theoretical aspects of the concept of a local menu and its significance for the gastronomic industry. 2. To analyze the main trends and trends in the restaurant industry related to the use of local ingredients in dishes. 3. To study the experience of successful catering establishments that have already implemented the concept of a local menu. 4. To determine the factors that influence the choice and perception of local dishes by customers. 5. Develop recommendations for restaurateurs regarding the effective implementation and promotion of the local menu in new restaurant establishments. Research methods are descriptive, comparative, analytical, tabular, graphic, balance sheet, method of statistical analysis, grouping and generalization of data, expert assessments. The relevance of the topic of this thesis is due to the fact that the local menu is becoming an increasingly popular trend in the restaurant business, which meets the needs of conscious customers and has significant economic, social, ecological and cultural advantages. 7 Speaking about the main studies of various authors related to the research topic, the following foreign and domestic authors should be noted: A. Smith (2019) investigated the impact of a local menu on customer loyalty in US restaurants, B. Jones (2020) analyzed the economic and social benefits of a local menu in a restaurant . local menu for the development of gastronomic tourism. During the work, the theoretical foundations of the concept and features of the local menu were considered, the historical development of the use of local products in the restaurant business was investigated. The main principles of building a local menu are specified. On the basis of theoretical material, the activity of restaurants that use such a variant of the business strategy was analyzed, and practical recommendations were offered regarding the possibilities of implementing a local menu in restaurant establishments. The results obtained in the qualification work can be used by the management of the restaurant industry enterprises for the practical implementation of the ideas of introducing a local menu in their business.
Description: Васецька А. А. Локальне меню як тренд нових закладів ресторанного господарства : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник Т. С. Павлюк. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 63 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19276
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри підприємництва, менеджменту організацій та логістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vasecka.pdfРобота бакалавра969.43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.