Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1928
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛітвіненко, Анастасія Олегівна-
dc.date.accessioned2020-03-25T12:14:39Z-
dc.date.available2020-03-25T12:14:39Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1928-
dc.descriptionЛітвіненко А. О. Робота соціального педагога з творчо обдарованими дітьми молодшого шкільного віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота: соціальна педагогіка" / наук. керівник О. І. Гура. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 81 с.uk
dc.description.abstractUA : Кваліфікаційна робота: 81 с., 2 таблиці, 2 рисунки, 90 джерел, 4 додатки. Об’єкт дослідження: процес розвитку обдарованості молодших школярів. Предмет дослідження: соціально-педагогічні умови розвитку обдарованості молодших школярів. Мета дослідження: визначити та експериментально перевірити ефективність соціально-педагогічних умов розвитку обдарованості дітей молодшого шкільного віку. Методи дослідження: аналіз наукових джерел, спостереження; соціально-педагоічний експеримент, тестування, вивчення продуктів діяльності, методи кількісної та якісної обробки отриманих результатів. Теоретичне значення: уточнення поняття «обдарованість», визначення сприятливих особливостей молодшого шкільного віку для розвитку творчої обдарованості. Практичне значення: визначення соціально-педагогічних умов та розробка рекомендацій для розвитку творчої обдарованості дітей молодшого шкільного віку. Галузь використання: заклади освіти.uk
dc.description.abstractEN : The qualification work consists of introduction, 2 parts, conclusions, list of literature sources (90 items, 4 of them in foreign language), and 4 addenda. The qualifying work volume is 102 pages long, 81 of them – main text. There are 2 tables and 2 illustrations. The qualifying work gives the reveal of phenomenon, study and development of primary school aged creative-gifted children and the role of social pedagogue in providing the support of them. The research object: the process of giftedness development of primary school children. The research subject: socio-pedagogical conditions of giftedness development of primary school children. The research purpose: theoretical background and experimental verification of the socio-pedagogical conditions of giftedness development of primary school children. The research tasks are: - to analyze the definition «giftedness» in scientific researches; - to define types and features of giftedness and its manifestation; - to characterize the primary school age as a sensitive period for giftedness development; - to identify a diagnostic toolkit to define the giftedness development of primary school children; - to define socio-pedagogical conditions of creative giftedness development of primary school children.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectобдарованістьuk
dc.subjectтворча обдарованістьuk
dc.subjectрозвитокuk
dc.subjectсоціально-педагогічні умовиuk
dc.subjectмолодший шкільний вікuk
dc.subjectgiftednessuk
dc.subjectcreative giftednessuk
dc.subjectdevelopmentuk
dc.subjectsocio-pedagogical conditionsuk
dc.subjectprimary school ageuk
dc.titleРобота соціального педдагога з творчо обдарованими дітьми молодшого шкільного вікуuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри соціальної педагогіки та спеціальної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Litvinenko A. O.pdfМагістерська робота2.09 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.