Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19322
Title: | Соціальні мережі як інструмент просування персонального бренду |
Authors: | Борисенко, Аліна Сергіївна |
Keywords: | реклама рекламний ринок рекламна кампанія просування SMM бренд персональний брендинг brand image stratagem marketing career promotion social networks |
Issue Date: | 2024 |
Abstract: | UA : Для виконання кваліфікаційної роботи бакалавра «Соціальні мережі як інструмент просування персонального бренду» опрацьовано 25 джерел.
Об’єкт дослідження: розвиненні персональні бренди в Україні.
Предмет дослідження: інструменти просування персонального
українського бренду в соціальних мережах.
Мета роботи: провести детальний аналіз методів та стратегій просування
персональних брендів у соціальних мережах Instagram та TikTok, щоб виявити
найефективніші підходи.
Реалізація мети передбачає розв‘язання таких завдань:
1) розглянути особливості просування особистих брендів у соціальних
мережах;
2) виокремити фактори, які формують особистий бренд;
3) проаналізувати основні стратегії та методи просування, які
використовуються українцями в Instagram та TikTok, для побудови власного
бренду.
Методи дослідження – у роботі використано історико-порівняльний,
системний підхід. Для реалізації дослідницьких завдань застосовувалися такі
спеціальні методи: порівняльного аналізу та синтезу. Також були використані
методи опису, узагальнення та метод системного аналізу.
Методологічну та теоретичну основу дослідження складають праці
таких науковців: Ю. Білявська, Т. Крутько, І. Мотрін, О. Прядко, Н. Савицька,
Г. Студинська, O. Шептуха тощо.
Наукова новизна дослідження полягає в проведенні комплексного
аналізу впливу конкретних стратегій на просування особистого бренду в
соціальних мережах. Перш за все, вперше ретельно досліджено роль
персонального бренду як ключового чинника успіху в сучасному цифровому
середовищі. Досліджено відомі та нові методи створення та просування
особистого бренду на платформах Instagram та TikTok.
Сфера застосування. Отримані висновки можуть бути корисними для
маркетологів, особистих бренд-менеджерів та інших фахівців у сфері
цифрового маркетингу для ефективного використання соціальних мереж у
побудові та просуванні особистого бренду. Крім того, результати дослідження
можуть бути корисні для підприємців, особистостей громадської сфери та
інших зацікавлених сторін, які прагнуть розвинути свої соціальні мережі. EN : Developing a personal brand on social media is more important than ever as the world is constantly moving forward and changing. Social networks have become an integral part of our lives, and they provide unique opportunities for self-expression, professional growth, and expanding influence. They allow you to communicate effectively with your audience, build trust and credibility, and open up new prospects for career and personal development. To stand out from the crowd, you need to create your own unique image and style. This includes developing authentic visual content, identifying key messages and themes that reflect your personality and values. A unique style helps you differentiate yourself from your competitors and capture the attention of your audience, creating a strong impression and memorability. The right use of online marketing for promotion can achieve significant results. Effective strategies and tools, such as targeting, collaboration with opinion leaders, creating engaging content, and active interaction with the audience, can significantly increase brand awareness and engage users. Researchers are interested in introducing a personal brand into social networks as it will help to advance their careers, so the chosen topic is relevant and promising. The paper examines the creation of an image on social networks, promotion of a personal brand, and analyzes personal brand strategies in Ukraine. The study covers various aspects of building and maintaining a personal brand that are important for success in the modern digital environment. |
Description: | Борисенко А. С. Соціальні мережі як інструмент просування персонального бренду : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник Т. О. Іванець. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 72 с. |
URI: | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19322 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Borysenko А. 2024.pdf | Робота бакалавра | 11.41 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.