Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19323
Title: | Сучасні комунікаційні стратегії просування запорізького квеструму «Готель Пекло» за допомогою інструментів реклами та SMM |
Authors: | Борисенко, Орина Ігорівна |
Keywords: | контент-стратегія квеструм реклама соціальні мережі комунікаційні стратегії просування SMM content strategy questrum advertising social networks communication strategies promotion |
Issue Date: | 2024 |
Abstract: | UA : Для виконання кваліфікаційної роботи бакалавра «Сучасні комунікаційні стратегії просування запорізького квеструму “Готель Пекло” за допомогою
інструментів реклами та SMM» опрацьовано 30 джерел.
Об’єктом дослідження є комунікаційні стратегії просування
українського бренду, а саме квест-кімнат.
Предметом дослідження є сучасні інструменти реклами та SMM, що
використовуються для просування запорізького квеструму “Готель
Пекло”.
Мета дослідження: є розробка та впровадження сучасних
комунікаційних стратегій просування запорізького квеструму “Готель
Пекло” за допомогою інструментів реклами та SMM.
Для реалізації поставленої мети необхідно виконати такі завдання:
1) проаналізувати сучасні технології просування українських
брендів через соціальні мережі.
2) визначити особливості просування українського бренду, а саме
квест-кімнат в онлайн-середовищі.
3) розробити та впровадити комплексний план просування
квеструму “Готель Пекло” в соціальних мережах.
4) оцінити ефективність розроблених та застосованих
комунікаційних стратегій.
Методи дослідження: аналізу й синтезу під час вироблення
наукової концепції, типологічний та компаративний під час аналізу
практичного матеріалу.
Методологічну і теоретичну основу дослідження складають праці,
приcвячені просуванню брендів у соціальних мережах таких вітчизняних і
зарубіжних дослідників: М.Алгрен, Л.Гайдаш, І.Мартинюк, А.Рябий,
А.Ткаченко, А.Фехес, а також автори наукових статей від Shapoval Agency
та Wezom та інших.
Наукова новизна одержаних результатів полягає у тому, що у
роботі були детально і ґрунтовно проаналізовані найкращі методи та
стратегії просування українських брендів у соціальних мережах (зокрема в
сегменті квеструму) міста Запоріжжя.
Сфера застосування: матеріали роботи можуть бути використані в
матеріалах лекцій у рамках курсів для студентів спеціальності «Реклама і
зв’язки з громадськістю», при розробці та впровадженні ефективних
комунікаційних стратегій просування квест-кімнати, підвищення
впізнаваності бренду квеструму “Готель Пекло”, збільшення кількості
відвідувачів квеструму. EN : The research is devoted to the study and analysis of the possibilities of using social networks to promote the Zaporizhzhia escape room “Hotel Peklo" and to distinguish a new escape room on the market among competitors. In today's world, where promotion through social media is becoming an integral part of marketing and advertising strategies. Social media is a powerful tool for achieving marketing goals. The main purpose of the study is to develop an effective strategy for promoting the Zaporizhzhia quest room “Hotel Peklo” using social media. This will help to attract the target audience and potential visitors to the quest, increase market awareness, increase its popularity, and achieve financial goals. Since the quest is associated with active recreation and entertainment, the main target audience is young people who are interested in and visit such facilities. The study will examine various methods and strategies of social media promotion, including free methods such as developing high-quality content, interacting with the audience through publications, mass-following and oiling of the potential audience, using hashtags, promoting the quest through TikTok, paid promotion methods such as setting up targeted advertising. As well as the use of other social media tools to attract new customers and increase loyalty among existing ones. In addition, the study will focus on monitoring the effectiveness of the implemented activities and their results. Thus, it will help to identify the most effective promotion methods and communication strategies with the target audience, as well as identify potential areas for improving the promotion strategy in the future. |
Description: | Борисенко О. І. Сучасні комунікаційні стратегії просування запорізького квеструму «Готель Пекло» за допомогою інструментів реклами та SMM : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник Т. О. Іванець. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 82 с. |
URI: | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19323 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Borysenko О. 2024.pdf | Робота бакалавра | 1.75 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.