Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19328
Title: Візуальний контент корпоративного акаунту факультету журналістики ЗНУ в Instagram
Authors: Тимошенко, Анна Геннадіївна
Keywords: візуальний контент
дизайн-рішення
айдентика
візуальна комунікація
фірмовий стиль
корпоративна сторінка
реклама
visual content
design solutions
identity
visual communication
corporate style
corporate page
SMM (Social Media Marketing)
advertising
Issue Date: 2024
Abstract: UA : Для виконання кваліфікаційної роботи бакалавра «Візуальний контент корпоративного акаунту факультету журналістики ЗНУ в Instagram» опрацьовано 34 джерела. Об’єктом дослідження є акаунт факультету журналістики ЗНУ в Instagram (@zhurfak_znu) за 2022-2024 рр. Предметом дослідження є особливості візуального контенту, що є опублікованим на корпоративному акаунті факультету журналістики ЗНУ в Instagram. Мета роботи: дослідити еволюцію візуального контенту на корпоративному акаунті факультету журналістики ЗНУ в Instagram за період 2021-2024 рр. Для реалізації поставленої мети необхідно виконати такі завдання: 1) розглянути сутність та структуру візуального контенту; 2) вивчити вплив візуального контенту як інструменту психологічного впливу на аудиторію; 3) дослідити еволюцію фірмового стилю офіційного акаунту факультету журналістики в Instagram; 4) проаналізувати тенденції використання візуального контенту на корпоративному акаунті факультету журналістики ЗНУ в Instagram за період 2021-2024 років; 5) репрезентувати власне творче портфоліо. Методи дослідження: аналізу й синтезу, порівняльний, типологічний, описовий, контент-аналізу, концептуального аналізу, узагальнення та інтерпретації під час формулювання проміжних і загальних висновків дослідження. Методологічну і теоретичну основу дослідження складають праці, приcвячені розгляду візуального контенту та використанню комунікаційних стратегій розвитку таких вітчизняних і зарубіжних дослідників, як: О. Бережна, Д. Норман, І. Скрипник, Дж. Бергер, С. Джонсон, С.Павел та інші. Наукова новизна одержаних результатів полягає у тому, що здійснено спробу психотехнологічного, семіотичного і контент-аналізу візуального контенту на корпоративному акаунті факультету журналістики ЗНУ; досліджено сильні сторони айдентики та визначено напрямки, які потребують удосконалення, надано конкретні рекомендації щодо модернізації наявного фірмового стилю, відповідно до сучасних потреб бренду та цільової аудиторії. Сфера застосування: матеріали роботи можуть бути застосовані безпосередньо в іміджевому відділі факультету журналістики ЗНУ для підвищення ефективності візуальної комунікації з аудиторією в Instagram, а також формування більш сильного та впізнаваного образу бренду. Крім того, матеріали можна використовувати під час подальших наукових досліджень, власних практичних робіт, викладання навчальних дисциплін з відповідною тематикою та написання курсових і дипломних робіт студентами факультету журналістики.
EN : Anna Tymoshenko. "Visual content of the corporate account of the Faculty of Journalism at ZNU on Instagram". This research aims to examine the evolution of the way visual content is used on the Faculty of Journalism's corporate Instagram account of ZNU from 2021 to 2024. To accomplish this goal, several key aims were necessary to be completed, including exploring the fundamental nature and structure of visual content, studying the impact of visual content as a tool for psychological influence on the audience, evaluating the current state of the corporate style of the official account of the Faculty of Journalism on Instagram, analyzing trends in the use of visual content on the account for the period 2021-2024, and representing my creative portfolio. Various research methods were used to achieve this goal, such as analysis and synthesis in developing a concept of a new visual style, comparative, typological, descriptive, content analysis, conceptual analysis, summarizing, and interpreting to formulate conclusions of the research. As a result of the research, certain patterns in the evolution of the corporate style of the corporate page were identified, strengths of identity were revealed, and nuances requiring refinement were identified, with recommendations provided for improving the corporate style. Overall, the analysis results provide a comprehensive understanding of how the corporate style works in the format of visual content on Instagram and how it can be an effective communication tool with the audience.
Description: Тимошенко А. Г. Візуальний контент корпоративного акаунту факультету журналістики ЗНУ в Instagram : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник Н. Д. Санакоєва. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 74 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19328
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tymoshenko 2024.pdfРобота бакалавра1.41 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.