Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19339
Title: Стратегічне маркетингове управління на підприємстві
Authors: Коряк, Яна Геннадіївна
Keywords: маркетинг
маркетингова стратегія
конкурентна позиція
діяльність підприємства
Issue Date: 2024
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота: «Стратегічне маркетингове управління на підприємстві»: 50 сторінок, 1 таблиця, 9 рисунків. Перелік посилань нараховує 39 найменувань. Об’єктом дослідження є статегічне маркетингове управління компанії «Вітмарк-Україна». Метою кваліфікаційної роботи є узагальнення теоретико-методичних підходів до розробки та реалізації маркетингової стратегії підприємства. Методи дослідження – описовий, порівняльний, аналітичний, графічний, балансовий, метод аналізу, групування та узагальнення даних, експертних оцінок. Актуальність теми даної роботи обумовлена тим, що у довгостроковому плануванні бізнес-цілей, яких компанія хоче досягти - маркетингова стратегія –надійний інструмент. Для досягнення поставлених цілей доцільно обгрунтовано обирати конкретні дії для плдальшого зміцнення репутації компанії або зротаання обсягів продажів продукції на ринку. Під час виконання роботи було розглянуто теоретичні основи стартегічного маркетингового управління. На основі теоретичного матеріалу було проаналізовано діяльність компанії «Вітмарк-Україна», а також запропоновано заходи щодо вдосоконалення процесу стратегічного маркетинговго управління за допомогою щтучного інтелекту. Отримані в кваліфікаційній роботі результати можуть бути використані керівництвом компанії «Вітмарк-Україна» в практичній діяльності і сприятимуть удосконаленню діяльності вітчизняних підприємств.
EN : Qualification work: "Strategic marketing management at the enterprise": 50 pages, 1 table, 9 drawings. The list of links has 39 names. The object of the study is the sexual marketing management of Vitmark- Ukraine. The purpose of qualification work is to summarize theoretical and methodological approaches to the development and implementation of the enterprise marketing strategy. Research methods - descriptive, comparative, analytical, graphic, balance sheet, method of analysis, grouping and generalization of data, expert assessments. The relevance of the topic of this work is due to the fact that in the long -term planning of business goals that the company wants to achieve - marketing strategy is a reliable tool. In order to achieve these goals, it is advisable to choose specific actions for the more fruitful strengthening of the company's reputation or the growth of sales of products on the market. During the work, the theoretical foundations of the Startegic Marketing Management were considered. On the basis of theoretical material, the activities of Vitmark-Ukraine were analyzed, as well as proposed measures to prescribe the process of strategic marketing management with the help of pine intelligence. The results obtained in the qualification work can be used by the management of Vitmark-Ukraine in practical activities and will help to improve the activities of domestic enterprises.
Description: Коряк Я. Г. Стратегічне маркетингове управління на підприємстві : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник Н. М. Гуржій. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 50 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19339
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри підприємництва, менеджменту організацій та логістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Koryak.pdfРобота бакалавра598.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.