Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19345
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІванова, Валерія Геннадіївна-
dc.date.accessioned2024-06-07T07:49:45Z-
dc.date.available2024-06-07T07:49:45Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19345-
dc.descriptionІванова В. Г. Промоційні заходи видавництв «А-БА-БА-ГА-ЛА-МА-ГА» та «Видавництво Старого Лева» в умовах війни» : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник Н. М. Лебідь. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 51 с.uk
dc.description.abstractUA : Кваліфікаційна робота бакалавра «Промоційні заходи видавництв «А-БА-БА-ГА-ЛА-МА-ГА» та «Видавництво Старого Лева» в умовах війни»: 51 стор., 36 джерел. Метою дослідження є виявлення особливостей промоційних заходів видавництв в умовах війни. Відповідно до мети були поставлені такі завдання: 1) вивчити дефініції поняття «промоція» у сфері видавничої справи; 2) окреслити види промоційних заходів видавництв; 3) виявити види та специфіку промоційних заходів видавництв «А-БА-БА-ГА-ЛА-МА-ГА» та «Видавництво Старого Лева» в умовах війни. Об’єкт дослідження – промоційні заходи видавництв «А-БА-БА-ГА-ЛА-МА-ГА» та «Видавництво Старого Лева», що представлені на корпоративних вебресурсах. Предмет дослідження – особливості промоційних заходів названих видавництв в умовах війни. Методи дослідження – теоретичні (аналіз джерельної бази за темою, порівняння різних промоційних заходів), емпіричні (опис фактичного матеріалу). Наукова новизна полягає в тому, що наукова робота є однією із спроб аналізу промоційних заходів та функціям, що вони виконують в умовах війни. Практичне значення. Результати дослідження можуть бути використані при підготовці до практичних занять із дисциплін «Промоція видавничої продукції», «Основи видавничого бізнесу», «Рекламні стратегії видавничої діяльності» тощо, а також при організації промоційних заходів у видавництві.uk
dc.description.abstractEN : Bachelor's thesis “Promotional activities of the publishing houses ‘A-BA-BA-GA-LA-MA-GA’ and ‘Staryi Lev Publishing House’ in the conditions of war”: 51 pages, 36 sources. The purpose of the study is to identify the peculiarities of the publishing houses' promotional activities during the war. In accordance with the goal, the following tasks were set: 1) to study the definitions of the concept of “promotion” in the field of publishing; 2) to outline the types of promotional activities of publishing houses; 3) to identify the types and specifics of the promotional activities of the publishing houses “A-BA-BA-GA-LA-MA-GA” and “The Old Lion Publishing House” during the war. The object of the study is the promotional activities of the publishing houses “A-BA-BA-GA-LA-MA-GA” and “The Old Lion Publishing House” presented on corporate web resources. The subject of the study is the peculiarities of the promotional activities of these publishing houses in wartime. Research methods - theoretical (analysis of the source base on the topic, comparison of various promotional activities), empirical (description of factual material). The scientific novelty is that the research paper is one of the attempts to analyze promotional activities and the functions they perform in wartime. Practical significance. The results of the study can be used in preparation for practical classes in the disciplines “Promotion of Publishing Products”, “Fundamentals of the Publishing Business”, “Advertising Strategies of Publishing Activities”, etc. as well as in organizing promotional activities in the publishing house.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectпромоціяuk
dc.subjectпромоційні заходиuk
dc.subjectвидавництвоuk
dc.subject«А-БА-БА-ГА-ЛА-МА-ГА»uk
dc.subject«Видавництво Старого Лева»uk
dc.subjectpromotionuk
dc.subjectpromotional activitiesuk
dc.subjectpublishing houseuk
dc.subject“A-BA-BA-GA-LA-MA-GA”uk
dc.subjectStaryi Lev Publishing Houseuk
dc.titleПромоційні заходи видавництв «А-БА-БА-ГА-ЛА-МА-ГА» та «Видавництво Старого Лева» в умовах війниuk
dc.typeРобота бакалавраuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри видавничої справи та редагування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Іванова 2024.docxРобота бакалавра905.35 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.