Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19356
Title: Текстовий та візуальний креатив у медіапросторі України періоду російсько-української війни
Authors: Сіденко, Вікторія Олександрівна
Keywords: меми
новітні жанри
інтернет-жанри
медіатексти
текстовий креатив
візуальний креатив
кліпове мислення
інформаційна війна
memes
new genres
Internet genres
media texts
text creative
visual creativity
clip thinking
information warfare
Issue Date: 2024
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота бакалавра «Текстовий та візуальний креатив у медіапросторі України періоду російсько-української війни» : 48 сторінок, 38 джерел. Метою роботи є комплексне дослідження візуальних та текстових креативних практик у медіапросторі сучасної України, зокрема в контексті російсько-української війни. Для досягнення поставленої мети необхідно вирішити такі завдання: 1) проаналізувати сучасні тенденції текстотворення; 2) окреслити теоретичну базу і концептуальні підходи до аналізу мемів у журналістських виданнях; 3) визначити роль текстового креативу як засобу масової комунікації; 4) виявити ключові меми, що набули популярності під час російсько-української війни, та проаналізувати їхній контент та контекст. Об’єкт дослідження: текстові та візуальні медіатексти у медіапросторі України під час російсько-української війни. Предмет дослідження: використання текстового і візуального креативу у медіапросторі Методи дослідження: Реалізація поставлених у роботі завдань здійснювалася із залученням таких методів дослідження: аналіз було використано для вивчення текстового та візуального креативу у медіапросторі України в період російсько-української війни, що дало можливість виокремити основні тенденції та особливості цих матеріалів. Синтез допоміг об'єднати різноманітні елементи креативу в єдину концепцію, що відображає загальні принципи та підходи до створення медіа-контенту в умовах війни. Порівняльний метод застосовувався для визначення плюсів та мінусів текстового та візуального креативу у медіаресурсах України. Описовий метод використовувався для детального представлення та характеристики окремих прикладів текстового та візуального креативу, що дозволило більш глибоко зрозуміти їх зміст. Наукова новизна дослідження полягає в комплексному підході до аналізу використання інноваційних мовних засобів у медіапросторі України періоду російсько-української війни. Сфера застосування. Результати дослідження можуть бути використані при написанні наукових робіт; при підготовці до занять із дисциплін «Теорія і методика журналістської творчості», «Теорія масової комунікації та інформації», «Практична стилістика», «Креативне письмо».
EN : Bachelor's thesis “Textual and Visual Creativity in the Media Space of Ukraine during the Russian-Ukrainian War”: 48 pages, 38 sources. The purpose of the work is a comprehensive study of visual and textual creative practices in the media space of modern Ukraine, in particular in the context of the Russian-Ukrainian war. To achieve this goal, the following tasks need to be solved: 1) to analyze current trends in textual creation; 2) to outline the theoretical basis and conceptual approaches to the analysis of memes in journalistic publications 3) to determine the role of textual creativity as a means of mass communication; 4) to identify key memes that became popular during the Russian-Ukrainian war and analyze their content and context.Object of study: textual and visual media texts in the media space of Ukraine during the Russian-Ukrainian war. Subject of the study: the use of textual and visual creativity in the media space Research methods: The realization of the tasks set in the work was carried out with the involvement of the following research methods: analysis was used to study textual and visual creativity in the media space of Ukraine during the Russian-Ukrainian war, which made it possible to identify the main trends and features of these materials. Synthesis helped to combine various elements of creativity into a single concept that reflects the general principles and approaches to creating media content in times of war. The comparative method was used to determine the pros and cons of textual and visual creativity in Ukrainian media resources. The descriptive method was used to present and characterize individual examples of textual and visual creativity in detail, which allowed for a deeper understanding of their content. The scientific novelty of the study lies in a comprehensive approach to analyzing the use of innovative language tools in the media space of Ukraine during the Russian-Ukrainian war. Scope of application. The results of the study can be used in writing scientific papers; in preparation for classes in the disciplines “Theory and Methods of Journalistic Creativity”, “Theory of Mass Communication and Information”, “Practical Stylistics”, “Creative Writing”.
Description: Сіденко В. О. Текстовий та візуальний креатив у медіапросторі України періоду російсько-української війни : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник Т. М. Плеханова. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 48 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19356
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри видавничої справи та редагування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сіденко 2024.docРобота бакалавра3.84 MBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.