Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19357
Title: Книговидавнича діяльність "Видавництва Старого Лева" в умовах війни
Authors: Туманова, Дар'я Павлівна
Keywords: видавництво
видавнича діяльність
промоція
промоційні заходи
publishing house
publishing activity
promotion
promotional activities
Issue Date: 2024
Abstract: UA : Актуальність теми дослідження. Українське видавництво є важливим фактором у формуванні культурного простору та розвитку літературної сцени країни. Одним із яскравих представників видавницької галузі України є «Видавництво Старого Лева», яке займає провідне місце у літературному житті країни. Однак в умовах сучасного розвитку суспільства, зокрема під час війни в Україні, діяльність видавництва набуває особливого значення для вивчення впливу на неї воєнних дій, а також стратегій, що дозволяють зберегти стійкість та успішність видавництва в умовах нестабільності. Дослідження спрямоване на аналіз специфіки функціонування «Видавництва Старого Лева» в умовах воєнного стану, оскільки досі не було ґрунтовного вивчення цієї проблематики, чим і зумовлена актуальність теми нашої роботи. Метою є виявлення особливостей діяльності «Видавництва Старого Лева» як об'єкта видавничої сфери України в умовах воєнного стану. Основним завданням дослідження є: 1) вивчити змістове наповнення поняття «видавництво» та «видавнича діяльність», «промоція» та «промоційні заходи»; 2) окреслити аспекти діяльності «Видавництва Старого Лева»; 3) виявити особливості книговидавничої діяльності в умовах війни; 4) виділити промоційні заходи «Видавництва Старого Лева» в умовах війни для забезпечення стійкості та успішності його діяльності. Об'єктом дослідження є «Видавництво Старого Лева». Предметом – особливості діяльності «Видавництва Старого Лева» в умовах війни, а також методи просування книжкової продукції. Методи дослідження. У дослідженні використовуються наукові методи аналізу та синтезу, порівняльний аналіз, системний підхід до вивчення проблеми. Науковою новизною дослідження є спроба комплексного аналізу діяльності видавництва в умовах війни, а також висвітлення особливостей просування книжкової продукції. Практичне значення одержаних результатів полягає у можливості використання їх для покращення стратегій розвитку видавництва, а також у формуванні більш ефективної політики просування книжкової продукції в умовах війни. Крім того, результати дослідження можуть бути використані для підтримки видавничої галузі в умовах війни та зміцнення її стабільності і відповідальності перед суспільством. Структура роботи. Робота складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел, додатків. Загальний обсяг роботи – 43 сторінки, список використаних джерел включає 40 найменувань.
EN : Relevance of the research topic. Ukrainian publishing is an important factor in shaping the cultural space and developing the country's literary scene. One of the most prominent representatives of the Ukrainian publishing industry is the Old Lion Publishing House, which occupies a leading position in the country's literary life. However, in the context of the current development of society, in particular during the war in Ukraine, the activities of the publishing house are of particular importance for studying the impact of military operations on it, as well as strategies that allow the publishing house to maintain its stability and success in the face of instability. The study aims to analyze the specifics of the functioning of the Staryi Lev Publishing House under martial law, as there has been no thorough study of this issue, which is why the topic of our work is relevant. The aim is to identify the peculiarities of the activities of the Old Lion Publishing House as an object of the Ukrainian publishing sector under martial law. The main objectives of the study are: 1) to study the content of the concepts of “publishing house” and “publishing activity”, “promotion” and “promotional activities”; 2) to outline the aspects of the activities of the Old Lion Publishing House; 3) to identify the peculiarities of book publishing activities in wartime; 4) to highlight the promotional activities of the Old Lion Publishing House in wartime to ensure the sustainability and success of its activities. The object of the study is the Old Lion Publishing House. The subject is the peculiarities of the Staryi Lev Publishing House's activities during the war, as well as methods of promoting book products. Research methods. The research uses scientific methods of analysis and synthesis, comparative analysis, and a systematic approach to the study of the problem. The scientific novelty of the study is an attempt to comprehensively analyze the activities of the publishing house in wartime, as well as to highlight the peculiarities of book promotion. The practical significance of the results obtained is that they can be used to improve the development strategies of the publishing house, as well as to formulate a more effective policy for promoting book products in times of war. In addition, the results of the study can be used to support the publishing industry in times of war and strengthen its stability and responsibility to society. Structure of the paper. The paper consists of an introduction, two chapters, conclusions, a list of references, and appendices. The total volume of the work is 43 pages, the list of references includes 40 titles.
Description: Туманова Д. П. Книговидавнича діяльність "Видавництва Старого Лева" в умовах війни : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник Н. В. Романюк. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 43 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19357
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри видавничої справи та редагування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Туманова 2024.docxРобота бакалавра83.84 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.