Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19372
Title: Стратегія рекламної діяльності ТОВ «ЛОРЕАЛЬ Україна» в умовах невизначеності
Authors: Трошина, Аміна Денисівна
Keywords: маркетингова стратегія
маркетингова діяльність
парфумерно-косметична продукція
стратегія розвитку
стратегічні пріоритети розвитку
антикризове управління
marketing strategy
marketing activities
perfume and cosmetic products
development strategy
strategic development priorities
anti-crisis management
Issue Date: 2024
Abstract: UA : Об’єкт дослідження: виступає ТОВ «ЛОРЕАЛЬ Україна». Предмет дослідження: стратегія рекламної діяльності ТОВ «ЛОРЕАЛЬ Україна» в умовах невизначеності. Мета роботи – це дослідження та удосконалення рекламної діяльності фірми, розробка процесів її вдосконалення. Цілі кваліфікаційної роботи, що ставляться у відповідності з метою роботи: - визначити теоретичні засади стратегії рекламної діяльності підприємства - розглянути поняття стратегії рекламної діяльності підприємства - визначити особливості створення маркетингової стратегії для просування підприємства. Основними завданнями кваліфікаційної роботи бакалавра є: - аналіз стратегії рекламної діяльності ТОВ «ЛОРЕАЛЬ Україна»; - загальна характеристика ТОВ «ЛОРЕАЛЬ Україна»; - особливості вибору стратегії рекламної діяльності ТОВ «ЛОРЕАЛЬ Україна»; - шляхи вдосконалення рекламної діяльності ТОВ «ЛОРЕАЛЬ Україна». Інформаційна база роботи. Наукові джерела: науково-методична література з маркетингу, реклами, а також публікації в наукових журналах та конференціях., фінансові звіти ТОВ «ЛОРЕАЛЬ Україна», інтернет-ресурси, пов'язані з маркетингом та рекламою, а також сторінки компанії ТОВ «ЛОРЕАЛЬ Україна» на соціальних мережах.
EN : Object of the study: "LOREAL Ukraine" LLC acts. The subject of the study: the strategy of advertising activities of L'Oréal Ukraine LLC in conditions of uncertainty. The purpose of the work is research and improvement of the company's advertising activity, development of processes for its improvement. The goals of the qualification work, which are set in accordance with the purpose of the work: - to determine the theoretical foundations of the company's advertising strategy - consider the concept of the company's advertising strategy - to determine the peculiarities of creating a marketing strategy for the promotion of the enterprise. The main tasks of the bachelor's qualification work are: - analysis of advertising strategy of L'Oréal Ukraine LLC; - general characteristics of "LOREAL Ukraine" LLC; - peculiarities of choosing the strategy of advertising activities of "LOREAL Ukraine" LLC; - ways to improve the advertising activity of L'Oréal Ukraine LLC. Work information base. Scientific sources: scientific and methodical literature on marketing, advertising, as well as publications in scientific journals and conferences, financial reports of L'Oréal Ukraine LLC, Internet resources related to marketing and advertising, as well as company pages of L'Oréal Ukraine LLC » on social networks.
Description: Трошина А. Д. Стратегія рекламної діяльності ТОВ «ЛОРЕАЛЬ Україна» в умовах невизначеності : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник С. М. Богданов. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 40 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19372
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри бізнес-адміністрування і менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Трошина_2024.pdfРобота бакалавра436.07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.