Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19375
Title: Розробка стратегії маркетингу ТОВ "Запорізький завод кольорових металів"
Authors: Шелухін, Юрій Ігорович
Keywords: стратегія маркетингу
конкурентний аналіз
стратегічне планування
стратегії розвитку
стратегічний менеджмент
marketing strategy
competitive analysis
strategic planning
development strategies
strategic management
Issue Date: 2024
Abstract: UA : Об’єкт дослідження: виступає ТОВ «Запорізький завод кольорових металів». Предмет дослідження: стратегії маркетингу підприємства. Мета роботи – полягає у розробці стратегії маркетингу ТОВ «Запорізький завод кольорових металів». Результами кваліфікаційної роботи бакалавра будуть запропоновані рекомендації щодо стратегічної маркетингової політики ТОВ «Запорізький завод кольорових металів», які, в подальшому, можуть бути використані на підприємстві. Для досягнення поставленої мети необхідно вирішити такі завдання: - розглянути теоретичні засади стратегічного маркетингу на підприємстві; - проаналізувати cутність стратегічного маркетингу; - дослідити види маркетингових стратегій; - провести дослідження маркетингової політики ТОВ «Запорізький завод кольорових металів»; - розглянути організаційно-економічну характеристику підприємства ТОВ «Запорізький завод кольорових металів»; - проаналізувати маркетингове середовище ТОВ «Запорізький завод кольорових металів»; - запропонувати рекомендації щодо стратегічної маркетингової політики ТОВ «Запорізький завод кольорових металів».
EN : The object of the study: LLC "Zaporizki Plant of Non-ferrous Metals" is represented. Subject of research: marketing strategies of the enterprise. The purpose of the work is to develop a marketing strategy for Zaporizhzhia Plant of Non-ferrous Metals LLC. The results of the bachelor's qualification work will offer recommendations regarding the strategic marketing policy of Zaporizhzhya Plant of Non-ferrous Metals LLC, which, in the future, can be used at the enterprise. To achieve the goal, the following tasks must be solved: - consider the theoretical foundations of strategic marketing at the enterprise; - analyze the effectiveness of strategic marketing; - research types of marketing strategies; - conduct research on the marketing policy of "Zaporizhsky Plant of Non-ferrous Metals" LLC; - consider the organizational and economic characteristics of the Zaporizhzhia plant of non-ferrous metals LLC; - analyze the marketing environment of "Zaporizhsky Plant of Non-ferrous Metals" LLC; - to propose recommendations regarding the strategic marketing policy of Zaporizhzhia Plant of Non-ferrous Metals LLC.
Description: Шелухін Ю. І. Розробка стратегії маркетингу ТОВ "Запорізький завод кольорових металів" : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник О. С. Верітова. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 46 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19375
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри бізнес-адміністрування і менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Шелухін_2024.pdfРобота бакалавра736.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.