Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19375
Title: | Розробка стратегії маркетингу ТОВ "Запорізький завод кольорових металів" |
Authors: | Шелухін, Юрій Ігорович |
Keywords: | стратегія маркетингу конкурентний аналіз стратегічне планування стратегії розвитку стратегічний менеджмент marketing strategy competitive analysis strategic planning development strategies strategic management |
Issue Date: | 2024 |
Abstract: | UA : Об’єкт дослідження: виступає ТОВ «Запорізький завод кольорових металів».
Предмет дослідження: стратегії маркетингу підприємства.
Мета роботи – полягає у розробці стратегії маркетингу ТОВ «Запорізький завод кольорових металів».
Результами кваліфікаційної роботи бакалавра будуть запропоновані рекомендації щодо стратегічної маркетингової політики ТОВ «Запорізький завод кольорових металів», які, в подальшому, можуть бути використані на підприємстві.
Для досягнення поставленої мети необхідно вирішити такі завдання:
- розглянути теоретичні засади стратегічного маркетингу на підприємстві;
- проаналізувати cутність стратегічного маркетингу;
- дослідити види маркетингових стратегій;
- провести дослідження маркетингової політики ТОВ «Запорізький завод кольорових металів»;
- розглянути організаційно-економічну характеристику підприємства ТОВ «Запорізький завод кольорових металів»;
- проаналізувати маркетингове середовище ТОВ «Запорізький завод кольорових металів»;
- запропонувати рекомендації щодо стратегічної маркетингової політики ТОВ «Запорізький завод кольорових металів». EN : The object of the study: LLC "Zaporizki Plant of Non-ferrous Metals" is represented. Subject of research: marketing strategies of the enterprise. The purpose of the work is to develop a marketing strategy for Zaporizhzhia Plant of Non-ferrous Metals LLC. The results of the bachelor's qualification work will offer recommendations regarding the strategic marketing policy of Zaporizhzhya Plant of Non-ferrous Metals LLC, which, in the future, can be used at the enterprise. To achieve the goal, the following tasks must be solved: - consider the theoretical foundations of strategic marketing at the enterprise; - analyze the effectiveness of strategic marketing; - research types of marketing strategies; - conduct research on the marketing policy of "Zaporizhsky Plant of Non-ferrous Metals" LLC; - consider the organizational and economic characteristics of the Zaporizhzhia plant of non-ferrous metals LLC; - analyze the marketing environment of "Zaporizhsky Plant of Non-ferrous Metals" LLC; - to propose recommendations regarding the strategic marketing policy of Zaporizhzhia Plant of Non-ferrous Metals LLC. |
Description: | Шелухін Ю. І. Розробка стратегії маркетингу ТОВ "Запорізький завод кольорових металів" : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник О. С. Верітова. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 46 с. |
URI: | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19375 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри бізнес-адміністрування і менеджменту зовнішньоекономічної діяльності |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Шелухін_2024.pdf | Робота бакалавра | 736.44 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.