Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19382
Title: Реалізація локальної стратегії розвитку ТНК Carlsberg
Authors: Заяць, Карина Сергіївна
Keywords: стратегія
локальна стратегія
ТНК
strategy
local strategy
TNC
Issue Date: 2024
Abstract: UA : Об’єктом дослідження є транснаціональна компанія Carlsberg. Мета дослідження: визначити потенціал ринку, сильні та слабкі сторони ПрАТ «Карлсберг Україна», проаналізувати товарні стратегії Carlsberg та запропонувати шляхи розвитку на українському ринку. У дослідженні використано комплексний підхід, включаючи статистичні та описові методи, матричні методи аналізу, опитування та інші. Інформаційною базою слугували вітчизняні та зарубіжні видання, матеріали із публікацій засобі масової інформації та фактичні дані зі звітів підприємства ТНК Carlsberg. Міжнародним компаніям, чия продукція продається на українському ринку, важливо впроваджувати стратегії локалізації для залучення нових споживачів. Це включає адаптацію продукції та маркетингових засобів до особливостей локального ринку, з врахуванням його культури, звичаїв та споживчих традицій. Успіх локалізації полягає у здатності міжнародних компаній адекватно реагувати на місцеві вимоги та переваги. Кваліфікаційна робота також включає пропозиції щодо підвищення ефективності локального управління товарним асортиментом Carlsberg в Україні, визначення потенційних ринкових ніш та стратегій зростання для компанії. Здійснено рекомендації щодо адаптації товарного асортименту до українських реалій, з метою виходу на нові сегменти ринку та реагування на зміни місцевого попиту.
EN : The object of the study is the multinational company Carlsberg. The purpose of the research: to determine the market potential, strengths and weaknesses of PJSC "Carlsberg Ukraine", to analyze Carlsberg's product strategies and to propose ways of development in the Ukrainian market. The research used a comprehensive approach, including statistical and descriptive methods, matrix analysis methods, surveys and others. The information base was served by domestic and foreign publications, materials from mass media publications and actual data from the reports of TNC Carlsberg. For international companies whose products are sold on the Ukrainian market, it is important to implement localization strategies to attract new consumers. This includes adapting products and marketing tools to the specifics of the local market, taking into account its culture, customs and consumer traditions. The success of localization lies in the ability of international companies to adequately respond to local requirements and preferences. The qualification work also includes proposals for improving the effectiveness of local management of the Carlsberg product range in Ukraine, identifying potential market niches and growth strategies for the company. Recommendations were made regarding the adaptation of the product range to Ukrainian realities, with the aim of entering new market segments and responding to changes in local demand.
Description: Заяць К. С. Реалізація локальної стратегії розвитку ТНК Carlsberg» : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник С. М. Григор`єв. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 43 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19382
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри бізнес-адміністрування і менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЗаяцьК_2024.pdfРобота бакалавра538.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.