Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19385
Title: Управління якістю товарів масового споживання ТОВ «Урожай» в умовах міжнародної конкуренції
Authors: Рашевська, Ангеліна Олегівна
Keywords: управління якістю
товари масового споживання
конкурентоспроможність
аналіз
ефективність
результативність
quality management
mass consumer goods
competitiveness
analysis
efficiency
performance
Issue Date: 2024
Abstract: UA : Об’єкт дослідження: теоретичні та практичні аспекти управління якістю товарів масового споживання в умовах міжнародної конкуренції. Предмет дослідження: сукупність теоретичних, методичних і практичних аспектів організації роботи щодо управління якістю товарів масового споживання в умовах міжнародної конкуренції. Мета дослідження: визначення сутності, особливостей та недоліків управління якістю товарів масового споживання ТОВ «Урожай» в умовах міжнародної конкуренції, та розробка пропозицій щодо вдосконалення системи управління якістю товарів. Методи дослідження: теоретичне узагальнення та порівняння, статистичний аналіз, системний підхід формалізації та економіко-математичного моделювання. В роботі студентом встановлено теоретичні аспекти сутності та категорії управління якістю продукції на підприємстві. Здобувач проаналізував методичні підходи формування системи управління якістю продукції на підприємстві в умовах міжнародної конкуренції. Зробив аналіз господарської діяльності компанії ТОВ «Урожай». Провів аналіз системи управління якістю товарів масового споживання ТОВ «Урожай» в умовах міжнародної конкуренції та розробив пропозиції щодо її вдосконалення.
EN : Object of research: theoretical and practical aspects of quality management of consumer goods in the conditions of international competition. The subject of the research: a set of theoretical, methodical and practical aspects of the organization of work related to quality management of consumer goods in the conditions of international competition. The purpose of the study: to determine the essence, features and shortcomings of the quality management of consumer goods of Urozhai LLC in the conditions of international competition, and to develop proposals for improving the quality management system of goods. Research methods: theoretical generalization and comparison, statistical analysis, systematic approach of formalization and economic-mathematical modeling. In the student's work, the theoretical aspects of the essence and categories of product quality management at the enterprise were established. The applicant analyzed methodical approaches to the formation of a product quality management system at the enterprise in conditions of international competition. I made an analysis of the economic activity of Urozhai LLC. Conducted an analysis of the mass consumer goods quality management system of Urozhai LLC in conditions of international competition and developed proposals for its improvement.
Description: Рашевська А. О. Управління якістю товарів масового споживання ТОВ «Урожай» в умовах міжнародної конкуренції : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник Д. Т. Бікулов. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 43 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19385
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри бізнес-адміністрування і менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Рашевська_2024.pdfРобота бакалавра860.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.