Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19392
Title: Стратегія рекламної діяльності Nestlé S.A. в Україні
Authors: Кресяк, Катерина Олександрівна
Keywords: реклама
рекламна стратегія
планування рекламної діяльності
advertising
advertising strategy
planning of advertising activities
Issue Date: 2024
Abstract: UA : Мета роботи - розробка пропозицій щодо удосконалення рекламної стратегії Nestlé S.A. в Україні Об’єкт дослідження: процес управління рекламною діяльністю ТОВ «Nestle Україна», Предмет дослідження – теоретико-методичні підходи до управління маркетинговими комунікаціями ТОВ «Nestle Україна» в сучасних умовах. Для досягнення мети в роботі було вирішено наступні основні задачі:- проаналізовано маркетингова стратегія: сутність, складові та зміст; - визначено сутність поняття рекламна стратегія та її місце в системі стратегічного менеджменту маркетингової діяльності компанії; - досліджено елементи планування та реалізації стратегії рекламної діяльності; - надано загальну характеристику Nestlé S.A.; - визначено сутність локальної стратегії маркетингової та рекламної діяльності Nestlé на ринку України; - надано характеристику рекламної стратегії в мережі Інтернет ТОВ «Nestle Україна» та напрямки її вдосконалення. Теоретичною основою цього дослідження є наукові праці вітчизняних та зарубіжних вчених, а також публікації засобів масової інформації з питань підвищення ефективності рекламної політики підприємств. Інформаційно-статистичною основою є звітні дані досліджуваного підприємства. Новизна отриманих результатів полягає у визначенні напрямків вдосконалення управління рекламною діяльністю компанії Nestle Україна.
EN : The purpose of the work is to develop proposals for improving Nestlé S.A.'s advertising strategy. in Ukraine The object of the study: the process of managing the advertising activities of Nestle Ukraine LLC, The subject of the study is theoretical and methodological approaches to the management of marketing communications of Nestle Ukraine LLC in modern conditions. To achieve the goal, the following main tasks were solved in the work: - the marketing strategy was analyzed: essence, components and content; - the essence of the concept of advertising strategy and its place in the system of strategic management of the company's marketing activities are determined; - the elements of planning and implementation of the advertising activity strategy were investigated; - a general description of Nestlé S.A. is given; - the essence of Nestlé's local marketing and advertising strategy in the Ukrainian market is defined; - a description of the advertising strategy in the Internet network of "Nestle Ukraine" LLC and directions for its improvement are given. The theoretical basis of this study is the scientific works of domestic and foreign scientists, as well as publications of the mass media on issues of increasing the effectiveness of the advertising policy of enterprises. The informational and statistical basis is the reporting data of the investigated enterprise. The novelty of the obtained results lies in the determination of directions for improving the management of advertising activities of Nestle Ukraine.
Description: Кресяк К. О. Стратегія рекламної діяльності Nestlé S.A. в Україні : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник О. М. Олійник. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 56 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19392
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри бізнес-адміністрування і менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кресяк_2024.pdfРобота бакалавра742.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.