Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19403
Title: Удосконалення корпоративної стратегії підприємства туристичного сервісу в умовах воєнного розвитку туристичної галузі України (на прикладі ТОВ «Туристична компанія «Анекс Тур»)
Authors: Чирва, Марія Сергіївна
Keywords: конкуренція
конкурентоспроможність
ефективність
корпоративна стратегія
Issue Date: 2024
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота: Удосконалення корпоративної стратегії підприємства туристичного сервісу в умовах воєнного розвитку туристичної галузі України (на прикладі ТОВ «Туристична компанія «Анекс Тур»): 58 сторінок, 7 таблиць, 5 рисунок. Перелік посилань нараховує 34 найменування. Об'єкт дослідження – Корпоративна стратегія ТОВ «Туристична компанія «Анекс Тур». Предмет дослідження – Особливості удосконалення корпоративної стратегії туристичних підприємств в умовах воєнного стану. Метою кваліфікаційної роботи є розробка рекомендацій щодо удосконалення корпоративної стратегії ТОВ «Туристична компанія «Анекс Тур» в умовах воєнного розвитку туристичної галузі України. Виходячи з мети було поставлено наступні завдання: - проаналізувати наукову літературу з питань стратегічного менеджменту в туризмі; - дослідити практики функціонування туристичних підприємств в умовах воєнного стану; - провести SWOT-аналіз ТОВ «Туристична компанія «Анекс Тур»; - розробка рекомендацій щодо удосконалення корпоративної стратегії підприємства. Методи дослідження – описовий, порівняльний, аналітичний, табличний, графічний, балансовий, метод статистичного аналізу, групування та узагальнення даних, експертних оцінок. Актуальність теми даної роботи обумовлена тим, що удосконалення корпоративної стратегії туристичних компаній в умовах воєнного стану є надзвичайно важливим завданням, яке потребує глибокого аналізу та 5 системного підходу. Використання нових стратегічних інструментів дозволить туристичним підприємствам не лише вижити в умовах кризи, але й зберегти конкурентні позиції на ринку. Під час виконання роботи було розглянуто теоретичні основи управління персоналом на підприємстві. На основі теоретичного матеріалу було проаналізовано діяльність ТОВ «Туристична компанія «Анекс Тур», а також запропоновано заходи щодо підвищення ефективності удосконалення корпоративної стратегії досліджуваного підприємства. Отримані в кваліфікаційній роботі результати можуть бути використані керівництвом ТОВ «Туристична компанія «Анекс Тур» в практичній діяльності і сприятимуть удосконаленню діяльності вітчизняних підприємств.
EN : Qualification work: Improving the corporate strategy of a tourist service enterprise in the conditions of the military development of the tourism industry of Ukraine (on the example of "Annex Tour" Tourist Company LLC): 58 pages, 7 tables, 5 figures. The list of links includes 34 names. The object of the study is the corporate strategy of "Tourist company "Annex Tour" LLC. The subject of the research - Peculiarities of improving the corporate strategy of tourist enterprises in the conditions of martial law. The purpose of the qualification work is to develop recommendations for improving the corporate strategy of "Tourist Company "Annex Tour" LLC in the conditions of military development of the tourism industry of Ukraine. Based on the goal, the following tasks were set: - Analyze scientific literature on strategic management in tourism; - to investigate the practices of the operation of tourist enterprises in the conditions of martial law; - conduct a SWOT analysis of "Tourist Company "Annex Tour" LLC; - development of recommendations for improving the company's corporate strategy. Research methods are descriptive, comparative, analytical, tabular, graphic, balance sheet, method of statistical analysis, grouping and generalization of data, expert assessments. The relevance of the topic of this work is due to the fact that the improvement of the corporate strategy of tourism companies in the conditions of martial law is an extremely important task that requires a deep analysis and a systematic approach. The use of new strategic tools will allow tourism enterprises not only to survive in the crisis, but also to maintain a competitive position on the market. 7 During the work, the theoretical foundations of personnel management at the enterprise were considered. On the basis of the theoretical material, the activities of the Tourist Company "Annex Tour" LLC were analyzed, and measures were proposed to increase the effectiveness of the improvement of the corporate strategy of the company under study. The results obtained in the qualification work can be used by the management of the Tourist Company "Annex Tour" LLC in practical activities and will contribute to the improvement of the activities of domestic enterprises.
Description: Чирва М. С. Удосконалення корпоративної стратегії підприємства туристичного сервісу в умовах воєнного розвитку туристичної галузі України (на прикладі ТОВ «Туристична компанія «Анекс Тур») : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник М. В. Хацер. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 58 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19403
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри підприємництва, менеджменту організацій та логістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chirva.pdfРобота бакалавра837.2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.