Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19489
Title: Управління маркетинговою діяльністю підприємства на прикладі ПрАТ «КИЇВСЬКА КОНДИТЕРСЬКА ФАБРИКА «РОШЕН»
Authors: Кочан, Володимир Євгенович
Keywords: маркетинг
конкурентоспроможність
ефективність
підприємство
Issue Date: 2024
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота: «Управління маркетинговою діяльністю підприємства «Київська кондитерська фабрика «Рошен»: 69 сторінок, 10 таблиць, 5 рисунків, 3 додатків. Перелік посилань нараховує 30 найменувань. Актуальність обраної теми полягає в тому, що в сучасних умовах конкурентного ринкового середовища маркетинг стає вирішальним чинником для забезпечення успіху торгово-посередницьких підприємств, таких як ПрАТ «Київська кондитерська фабрика «Рошен». Зростання конкуренції та зміни у споживчих уподобаннях вимагають від підприємства постійного аналізу ринку, розробки ефективних стратегій та програм маркетингу для збереження та зміцнення своєї конкурентоспроможності. Мета кваліфікаційної бакалаврської роботи – теоретичне дослідження управління маркетинговою діяльністю на підприємстві та надання практичних рекомендацій з метою поліпшення маркетингової стратегії для ПрАТ «Київська кондитерська фабрика «Рошен». Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи виступає процес управління маркетинговою діяльністю на підприємстві ПрАТ «Київська кондитерська фабрика «Рошен» Інформаційною базою для кваліфікаційної роботи служать наукові публікації різного характеру, це включає в себе монографії, підручники, навчальні посібники, а також матеріали періодичних видань і законодавчі акти. Крім того, для дослідження використовуються і звітні дані ПрАТ «Київська кондитерська фабрика «Рошен», а також матеріали науково- практичних конференцій. Результати дослідження кваліфікаційної роботи ПрАТ «Київська кондитерська фабрика «Рошен» може використати для створення шляхів удосконалення маркетингової діяльності та забезпечення зростання конкурентоспроможності на ринку.
EN : Qualification work: «Management of Marketing Activities at the Kyiv Confectionery Factory «Roshen»: 69 pages, 10 tables, 5 figures, 3 appendices. The list of references includes 30 titles. The relevance of the chosen topic lies in the fact that in modern competitive market environments, marketing becomes a crucial factor for the success of trading enterprises, such as the Public Joint-Stock example of PJSC «Kyiv confectionery factory «Roshen». Increasing competition and changes in consumer preferences require the company to constantly analyze the market, develop effective marketing strategies, and programs to maintain and strengthen its competitiveness. The purpose of the qualification bachelor's work is a theoretical study of the management of marketing activities at the enterprise and the provision of practical recommendations to improve the marketing strategy for the Public Joint-Stock Company PJSC «Kyiv confectionery factory «Roshen». The object of the thesis research is the process of managing marketing activities at the Public Joint-Stock Company PJSC «Kyiv confectionery factory «Roshen». The information base for the qualification work includes scientific publications of various kinds, including monographs, textbooks, teaching aids, as well as materials from periodicals and legislative acts. In addition, reports from the Public Joint-Stock Company PJSC «Kyiv confectionery factory «Roshen» and materials from scientific-practical conferences are used for the research. The results of the thesis research at the Public Joint-Stock Company PJSC «Kyiv confectionery factory «Roshen» can be used to create ways to improve marketing activities and ensure market competitiveness growth.
Description: Кочан В. Є. Управління маркетинговою діяльністю підприємства «Київська кондитерська фабрика «Рошен» : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 073 «Менеджмент» / наук. керівник Ю. І. Полусмяк. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 69 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19489
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри підприємництва, менеджменту організацій та логістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
kochan.pdfРобота бакалавра774.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.