Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19501
Title: Розробка стратегії товарного менеджменту підприємства ПАТ «Карлсберг Україна» на зовнішніх ринках
Authors: Лиходід, Анатолій Олександрович
Keywords: експорт
імпорт
ринок пива України
товарна стратегія
безалкогольне пиво
export
import
beer market of ukraine
product strategy
non-alcoholic beer
Issue Date: 2024
Abstract: UA : Предмет дослідження: стратегії товарного менеджменту. Об’єкт дослідження: компанія ПрАТ «Карслберг Україна». Мета досліження: розробка стратегії товарного менеджменту ПрАТ «Карслберг Україна». Поставлена мета обумовила необхідність вирішення таких завдань: - теоретичні засади стратегії товарного менеджменту; - розглянути елементи стратегії товарного менеджменту; - дати організаційно–економічну характеристику ПрАТ «Карлсберг Україна»; - дослідити управління стратегіями при виробництві продукції ПрАТ «Карслберг Україна. - проаналізувати стратегії товарного менеджменту ПрАТ «Карлсберг Україна» на зовнішних ринках. Предметом дослідження є сукупність теоретичних, наукових і практичних рекомендацій щодо стратегії товарного менеджменту. Інформаційну базу дослідження склали офіційні матеріали Державного комітету статистики України, а також фінансова звітність досліджуваних підприємств.
EN : Subject of research: product management strategies. The object of the study: the company PrJSC "Carslberg Ukraine". The purpose of the research: development of the product management strategy of PJSC "Carslberg Ukraine". The set goal determined the need to solve the following tasks: - theoretical foundations of product management strategy; - consider the elements of the product management strategy; - to give the organizational and economic characteristics of PJSC "Carlsberg Ukraine"; - to investigate the management of strategies in the production of PJSC "Carslberg Ukraine" products; - to analyze the product management strategies of PJSC "Carlsberg Ukraine" in foreign markets. The subject of the study is a set of theoretical, scientific and practical recommendations regarding the strategy of product management. The information base of the study was made up of the official materials of the State Statistics Committee of Ukraine, as well as the financial statements of the studied enterprises.
Description: Лиходід А. О. Розробка стратегії товарного менеджменту підприємства ПАТ «Карлсберг Україна» на зовнішніх ринках : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник Є. В. Маказан. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 42 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19501
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри бізнес-адміністрування і менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Лиходід_2024.pdfРобота бакалавра1.04 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.