Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19519
Title: Особливості переживання стресових подій здобувачами вищої освіти в умовах війни в Україні
Authors: Стойкова, Юлія Олександрівна
Keywords: стрес
стресогенні чинники
переживання стресових подій
стресостійкість
копінг-стратегії
stress
stressogenic factors
experience of stressful events
stress resistance
coping strategies
Issue Date: 2024
Abstract: UA : Робота викладена на 68 сторінках друкованого тексту, 5 таблиць, 4 додатка. Перелік посилань включає 45 джерел. Об’єкт дослідження – переживання стресових подій як психологічний феномен. Психологічні дослідження, присвячені вивченню стресу, стресових станів, переживанню стресових подій останнім часом набувають особливої актуальності на сучасному етапі розвитку людства. Це викликано значним збільшенням стресогенних факторів у глобалізованому світі, таких як економічні і соціально-політичні кризи, екологічні й технологічні загрози, тероризм і насильство, постійно зростаючі інформаційні потоки тощо. Для українського суспільства до усіх зазначених факторів додався ще й фактор війни, що багаторазово підсилило переживання стресових подій індивідами. А враховуючи той факт, що у даному дослідженні мова йтиме про здобувачів освіти, для яких стрес є частиною їхнього щоденного життя (самостійна робота, публічний виступ, контрольний захід, інтенсивні розумові та емоційні навантаження і тому подібне), ми вважаємо, актуальність даної проблематики багаторазово підсилюється. Наукова новизна: виявлено основні стресогенні чинники, які спричиняють переживання стресових подій здобувачами вищої освіти в процесі освітньої діяльності. Виявлено залежність рівня переживань стресових подій здобувачами освіти від посилення інтенсивності воєнних дій, а також від індивідуально-психологічних властивостей особистості здобувача.
EN : The work is presented on 68 pages of printed text, 5 tables, 4 appendices. The list of references includes 45 sources. The object of the study is the experience of stressful events as a psychological phenomenon. Psychological studies devoted to the study of stress, stressful conditions, and the experience of stressful events have recently become particularly relevant at the current stage of human development. This is caused by a significant increase in stressful factors in the globalized world, such as economic and socio-political crises, environmental and technological threats, terrorism and violence, constantly growing information flows, etc. For Ukrainian society, the war factor was added to all the mentioned factors, which increased the experience of stressful events by individuals many times over. And taking into account the fact that this study will deal with students for whom stress is a part of their daily life (independent work, public speaking, control event, intense mental and emotional loads, and the like), we believe that the relevance of this issue is manifold gets stronger Scientific novelty: the main stressogenic factors that cause the experience of stressful events by students of higher education in the process of educational activities have been revealed. The dependence of the level of experiences of stressful events by education seekers on the increase in the intensity of military actions, as well as on the individual and psychological properties of the personality of the student was revealed.
Description: Стойкова Ю. О. Особливості переживання стресових подій здобувачами вищої освіти в умовах війни в Україні : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник О. В. Пучина. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 68 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19519
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стойкова Ю.О..pdfРобота бакалавра686.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.