Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19537
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВолощук, Дар’я Русланівна-
dc.date.accessioned2024-06-21T07:59:15Z-
dc.date.available2024-06-21T07:59:15Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19537-
dc.descriptionВолощук Д. Р. Дотримання психолінгвістичної норми редагування в дитячих виданнях : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник Н. І. Тяпкіна. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 49 с.uk
dc.description.abstractUA : Кваліфікаційна робота бакалавра «Дотримання психолінгвістичної норми редагування в дитячих виданнях»: стор. 49, додатків 2, джерел 35. Мета роботи – дослідити дотримання психолінгвістичної норми редагування в дитячих виданнях для дітей дошкільного віку на основі дитячих терапевтичних казок. У зв’язку із поставленою метою потрібно виконати такі завдання: 1) розглянути теоретичні основи психолінгвістичної норми редагування дитячих видань; 2) проаналізувати дотримання психолінгвістичної норми редагування в дитячих виданнях на основі терапевтичних казок; 3) окреслити вимоги психолінгвістичної норми редагування терапевтичних казок для дошкільного віку; 4) розробити методичні рекомендації щодо дотримання психолінгвістичної норми редагування в дитячих виданнях. Об’єкт дослідження – дитячі терапевтичні казки з електронного порталу «Дитячий психолог», станом на 2024 рік. Предмет дослідження – умови та правила реалізації психолінгвістичної норми редагування дитячих терапевтичних казок з електронного порталу «Дитячий психолог». Методи дослідження: аналіз наукових та фахових джерел, що стосуються психолінгвістичних норм редагування; систематизація через опрацювання теоретичної бази та виявлення інформаційних прогалин для подальшого дослідження; системний аналіз (аналіз дотримання психолінгвістичних норм редагування в дитячих виданнях); опис з його універсальними прийомами спостереження, систематизації, інтерпретації фактів, компонентний аналіз, зіставний. Науковою новизною дослідження є поглиблене вивчення психолінгвістичної норми редагування на прикладі дитячих терапевтичних казок з електронного порталу «Дитячий психолог». Сфера застосування. Результати дослідження можуть бути використані при написанні курсових, дипломних та інших наукових робіт студентів із спеціальності «Редакторсько-видавнича справа та редагування»; при підготовці до практичних занять із дисциплін «Редагування дитячих видань», «Літературне редагування», «Теорія масової комунікації та інформації». Отримані результати, аналіз та висновки роботи можуть стати корисними у вивченні поняття «психолінгвістична норма редагування».uk
dc.description.abstractEN : Qualification work of the bachelor "Compliance with the psycholinguistic norm of editing in children's publications": p. 49, appendices 2, sources 35. The purpose of the work is to investigate the observance of the psycholinguistic norm of editing in children's publications for preschool children based on children's therapeutic fairy tales. In connection with the goal, you need to perform the following tasks: 1) consider the theoretical foundations of the psycholinguistic norm of editing children's publications; 2) analyze compliance with the psycholinguistic norm of editing in children's publications based on therapeutic tales; 3) outline the requirements of the psycholinguistic norm for editing therapeutic fairy tales for preschool age; 4) develop guidelines for compliance with the psycholinguistic norm of editing in children's publications. The object of the study is children's therapeutic tales from the electronic portal "Child Psychologist," as of 2024. The subject of the study is the conditions and rules for implementing the psycholinguistic norm of editing children's therapeutic fairy tales from the electronic portal "Child Psychologist." Research methods: analysis of scientific and professional sources relating to psycholinguistic norms of editing; systematization through the elaboration of the theoretical base and identification of information gaps for further research; system analysis (analysis of compliance with psycholinguistic norms of editing in children's publications); description with its universal methods of observation, systematization, interpretation of facts, component analysis, comparable. The scientific novelty of the study is an in-depth study of the psycholinguistic norm of editing on the example of children's therapeutic fairy tales from the electronic portal "Child Psychologist." Scope of application. The results of the study can be used in writing course, diploma and other scientific works of students in the specialty "Editorial and Publishing and Editing"; in preparation for practical classes in the disciplines "Editing children's publications," "Literary editing," "Theory of mass communication and information." The obtained results, analysis and conclusions of the work can be useful in the study of the concept of "psycholinguistic norm of editing".uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectпсихолінгвістична норма редагуванняuk
dc.subjectдитячі виданняuk
dc.subjectказкиuk
dc.subjectтерапевтичні казкиuk
dc.subjectpsycholinguistic norm of editinguk
dc.subjectchildren's publicationsuk
dc.subjectfairy talesuk
dc.subjecttherapeutic talesuk
dc.titleДотримання психолінгвістичної норми редагування в дитячих виданняхuk
dc.typeРобота бакалавраuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри видавничої справи та редагування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ВОЛОЩУК 2024.docxРобота бакалавра502.07 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.