Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19621
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМатвієнко, Марина Максимівна-
dc.date.accessioned2024-06-23T19:14:38Z-
dc.date.available2024-06-23T19:14:38Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19621-
dc.descriptionМатвієнко М. М. Розробка композиційно-графічної моделі газетного видання «Історія реклами» : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник Н. В. Романюк. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 35 с.uk
dc.description.abstractUA : Дипломна робота: Розробка композиційно-графічної моделі газетного видання «Історія реклами»: 35 стор., 12 додатків, 16 джерел. Мета роботи: Розробити композиційно-графічну модель газети «Історія реклами» з урахуванням теоретичних основ та практичних аспектів. Об'єктом дослідження в даній дипломній роботі є композиційно-графічна модель газети. Предмет дослідження: Процес розробки композиційно-графічної моделі газети «Історія реклами». Методи дослідження: аналізу та описовий при вивченні понять «модель», «засоби концепції»; синтез: об’єднання теоретичних знань про концепцію та журнальні видання для створення науково-популярного видання; узагальнення при формулюванні висновків. Наукова новизна: полягає у спробі розробити новітнє, якісно нове газетне видання на тему історії реклами, ураховуючи складники композиційної та графічної моделі. Важливим також є виокремлення особливостей алгоритму створення композиційно-графічної моделі періодичної літератури Сфера застосування: результати проєкту можуть бути використані при макетуванні періодичного видання з урахуванням елементів графічної концепції. Також можуть лягти в основу наукових робіт студентів спеціальностей «Видавнича справа та редагування», «Дизайн» під час вивчення дисциплін, пов'язаних з версткою та дизайном видань.uk
dc.description.abstractEN : Thesis: Development of a composite-graphic model of the newspaper publication "History of Advertising": 35 pages, 12 applications, 16 sources. Purpose: To develop a composite-graphic model of the newspaper "History of Advertising" taking into account the theoretical foundations and practical aspects. The object of research in this thesis is the compositional-graphic model of the newspaper. Subject of research: The process of developing a composite-graphic model of the newspaper "History of Advertising." Research methods: analysis and descriptive in the study of the concepts of "model," "means of concept"; synthesis: combining theoretical knowledge about the concept and journal publications to create a popular science publication; generalization in the formulation of conclusions. Scientific novelty: is an attempt to develop a new, qualitatively new newspaper publication on the history of advertising, taking into account the components of the compositional and graphic model. It is also important to isolate the features of the algorithm for creating a composition-graphic model of periodical literature Scope: the results of the project can be used in the layout of the periodical, taking into account the elements of the graphic concept. They can also form the basis of scientific works of students of the specialties "Publishing and Editing," "Design" when studying disciplines related to the layout and design of publications.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectгазетаuk
dc.subjectмодельuk
dc.subjectкомпозиційно-графічна модельuk
dc.subjectперіодичне друковане виданняuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectnewspaperuk
dc.subjectmodeluk
dc.subjectcomposite graphic modeluk
dc.subjectperiodical printed editionuk
dc.subjectadvertisinguk
dc.titleРозробка композиційно-графічної моделі газетного видання «історія реклами»uk
dc.typeРобота бакалавраuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри видавничої справи та редагування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
МАТВІЄНКО 2024.docxРобота бакалавра3.81 MBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.