Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19648
Title: Формування конкурентних переваг міжнародною логістичною компанією «Нова Пошта»
Authors: Войтович, Крістіна Сергіївна
Keywords: конкурентні переваги
конкурентоспроможність
управління конкурентними перевагами
логістична компанія
competitive advantages
competitiveness
management of competitive advantages
logistics company
Issue Date: 2024
Abstract: UA : Актуальність теми. Воєнний стан в країні. Війна внесла свої корективи у роботу підприємств та в життя кожного. Але дана ситуація дала змогу розробити нові стратегії конкурентних переваг в компанії і розробляти плани для підвищення конкурентоспроможності. А також виявляти нові потреби клієнтів та підлаштовуватися під її попит. Мета роботи полягає в аналізі та розробці нових конкурентоспроможних факторів для ТОВ «Нова Пошта». Об'єктом дослідження є формування конкурентних переваг у міжнародній логістичній компанії на ТОВ «Нова Пошта». Предметом дослідження є фактори конкурентоспроможності на ТОВ «Нова Пошта». Інформаційною базою роботи стала наукова література з економіки та менеджменту, інтерв’ю власників компанії «Нова Пошта» та їх офіційний сайт, аналітичні та статистичні дані з мережі Інтернет. У кваліфікаційній роботі інформація подана та відтворена за допомогою рисунків та таблиць.
EN : Relevance of the topic. Martial law in the country. The war has made its own adjustments to the work of enterprises and to the life of everyone. But this situation has made it possible to develop new strategies for competitive advantage in the company and develop plans to increase competitiveness. As well as to identify new customer needs and adapt to their demand. The purpose of the study is to analyze and develop new competitive factors for Nova Poshta LLC. The object of the study is the formation of competitive advantages in the international logistics company at Nova Poshta LLC. The subject of the study is the factors of competitiveness at Nova Poshta LLC. The information base of the work was the scientific literature on economics and management, interviews with the owners of Nova Poshta and their official website, analytical and statistical data from the Internet. In the qualification work, the information is presented and reproduced with the help of figures and tables.
Description: Войтович К. С. Формування конкурентних переваг міжнародною логістичною компанією «Нова Пошта» : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник О. О. Головань. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 45 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19648
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри бізнес-адміністрування і менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Войтович_2024.pdfРобота бакалавра527.53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.