Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19650
Title: Персональний брендинг як інструмент просування послуг у сфері графічного дизайну
Authors: Попова, Марія Михайлівна
Keywords: персональний брендинг
графічний дизайн
комунікаційні стратегії
диджитал-маркетинг
personal branding
graphic design
communication strategies
digital marketing
Issue Date: 2024
Abstract: UA : Для виконанння кваліфікаційної роботи бакалавра «Персональний брендинг як інструмент просування послуг у сфері графічного дизайну» опрацьовано 30 джерел. Об’єктом роботи є персональні бренди графічних дизайнерів України таких, як: Катерина Кравчук, Богдан Конончук, Алекса Клочко. Предметом дослідження є комунікаційні стратегії персонального брендингу у сфері графічного дизайну. Мета роботи: дослідити персональний брендинг як інструмент просування послуг у сфері графічного дизайну. Для реалізації поставленої мети необхідно виконати такі завдання: 1) проаналізувати поняття «персональний бренд»; 2) визначити основні складові персонального бренду та методів його формування; 3) проаналізувати вплив особистого бренду на професійний успіх у сфері графічного дизайну; 4) схарактеризувати стан дослідження теми у науковій рецепції; 5) репрезентувати власне творче портфоліо. Методи дослідження: аналізу й синтезу під час вироблення наукової концепції; типологічний, компаративний та кейс-стаді під час аналізу практичного матеріалу. Методологічну і теоретичну основу дослідження складають праці, присвячені розгляду персонального брендингу та використання комунікаційних стратегій у сфері графічного дизайну, таких вітчизняних і зарубіжних дослідників, як: Д. Аакер [1] [2], Т. Гед [14], П. Котлер [18], К.Келлер [18], Р. Кей [19] , Т. Петерс [20] , А. Вільям [27] , С. Синек [23] та інших. Наукова новизна одержаних результатів полягає у тому, що здійснено спробу дослідження комунікаційних стратегій, що застосовують графічні дизайнери для створення і просування бренду своєї особистості. Сфера застосування: матеріали роботи можуть бути використані в наукових доповідях, в матеріалах лекцій курсів для студентів спеціальності «Реклама і зв’язки з громадськістю», при написанні курсових та дипломних робіт студентами факультету журналістики.
EN : Popova M.M. Personal Branding as a Tool for Promoting Services in the Field of Graphic Design. Zaporizhzhya, 2024. 82 pр. In today's market, the importance of developing an individual as a marketing unit with distinct advantages, packaging, positioning, and pricing is growing. The product is not the person but their skills and experience. The separation of sales function from the individual is obsolete. To effectively sell your services now, having a personal brand is essential. The goal is to define the concept of «personal brand», explore the specifics of its formation, and examine its role in promoting the services of specialists in the field of graphic design. In the work theoretical and practical methods are used. The methods of analysis and synthesis in the development of the scientific concept. Additionally, typological, comparative, and case study methods were used in the analysis of practical material. We achieved such results: investigated the theoretical components of the concept of personal branding and explored the technologies for forming a personal brand; determined the importance of personal branding in the context of digital marketing and analyzed examples of successful personal branding in graphic design. Significance of the research is clear: A personal brand is the fundamental basis for building a successful career in the digital marketing market. It allows a specialist to stand out among competitors, attract new clients, and, as a result, expand professional opportunities.
Description: Попова М. М. Персональний брендинг як інструмент просування послуг у сфері графічного дизайну : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник Н. Д. Санакоєва. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 82 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19650
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Popova 2024.pdfРобота бакалавра3.09 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.