Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19746
Title: Соціальні мережі як чинник вибору професії
Authors: Фурманова, Алла Андріївна
Keywords: соціалізація особистості
соціальні мережі
підлітки
вибір професії
психологічне благополуччя
socialization of personality
social networks
adolescents
choice of profession
psychological well-being
Issue Date: 2024
Abstract: UA : Робота викладена на 59 сторінках друкованого тексту, 3 таблиці, 10 рисунків. Перелік посилань включає 39 джерел. Об'єкт дослідження: соціальні мережі як фактор, що впливає на вибір професії молодих людей. В час розвитку Інтернету та діджиталізації - соціальні мережі мають значний вплив на психіку підлітків. Настрій, емоції, очікування та установки молоді прямо залежать від їх перебування в такому медіа просторі, як Інстаграм, Тікток, Телеграм, Ютуб, тощо. Вони можуть впливати на особливість підлітків як позитивно, так і негативно. В період розвитку, вони грають велику роль у формуванні ідентичності, дозволяючи молодим користувачам Інтернету експериментувати з різними моделями поведінки і стилями взаємодії. Молодь майже в усіх країнах світу використовують соціальні мережі для спілкування, обміну фото, поширенню своїх думок та знаходженню інформації, та з кожним роком їх цікавість до них підвищується. Проблема професійного самовизначення учнівської молоді посідає важливе місце у педагогічній та віковій психології, оскільки стосується вирішального моменту у життєвому становленні особистості. Особливої актуальності вона набуває у підлітковому віці. У зв’язку з цим, центральним і досить складним завданням сучасної школи є формування в учнівської молоді здатності до свідомого та самостійного вибору професії і подальшого оволодіння нею. Вирішення цього завдання багато в чому залежить від активної позиції самих учнів, від усвідомленості себе суб’єктом власного життя, прагнення до особистісної самореалізації, вміння самостійно приймати відповідальні рішення. Тому вивчення професійного самовизначення може відкрити нові шляхи його оптимізації. Науково новизна полягає в тому, що нами було зроблено комплексне дослідження впливу соціальних мереж на вибір професії молодих людей з урахуванням сучасних тенденцій розвитку соціальних мереж та їхнього використання.
EN : The work is presented on 59 pages of printed text, 3 tables, 10 figures. The list of references includes 39 sources. The object of the study: social networks as a factor affecting the choice of profession of young people. During the development of the Internet and digitalization, social networks have a significant impact on the psyche of teenagers. The mood, emotions, expectations and attitudes of young people directly depend on their presence in such media space as Instagram, Tiktok, Telegram, YouTube, etc. They can affect the characteristics of teenagers both positively and negatively. During the development period, they play a large role in the formation of identity, allowing young Internet users to experiment with different models of behavior and styles of interaction. Young people in almost all countries of the world use social networks to communicate, share photos, spread their opinions and find information, and every year their interest in them increases. The problem of professional self-determination of student youth occupies an important place in pedagogical and age psychology, as it concerns a decisive moment in the life formation of an individual. It becomes especially relevant in adolescence. In this regard, the central and rather difficult task of a modern school is the formation of the ability of students to consciously and independently choose a profession and further master it. Solving this task largely depends on the active position of the students themselves, on their awareness of themselves as the subject of their own lives, the desire for personal self-realization, and the ability to make responsible decisions independently. Therefore, the study of professional self-determination can open new ways of its optimization. The scientific novelty is that we conducted a comprehensive study of the influence of social networks on the choice of profession of young people, taking into account the current trends in the development of social networks and their use.
Description: Фурманова А. А. Соціальні мережі як чинник вибору професії : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник В. В. Грандт. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 59 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19746
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Фурманова А.А.pdfРобота бакалавра1.01 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.