Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19784
Title: Маркетингове дослідження споживацького попиту підприємства-суб’єкта ЗЕД
Authors: Ахмедов, Мамед Аждарович
Keywords: ринок алкогольних напоїв
маркетингове дослідження
опитування
споживчий попит
alcoholic beverages market
marketing research
surveys
consumer demand
Issue Date: 2024
Abstract: UA : Предмет дослідження: інструменти маркетингових досліджень споживчого попиту. Об’єкт дослідження: підприємство-імпортер ТОВ «Вайн-Холл». Мета роботи – обґрунтування шляхів підвищення ефективності маркетингової діяльності ТОВ «Вайн-Холл» на основі дослідження споживчого попиту. Методи дослідження. У кваліфікаційній роботі бакалавра використано сукупність загальнонаукових та спеціальних методів дослідження, зокрема: системний підхід, описовий метод, статистичні методи, метод опитування. Специфіка роботи полягає в аналізі сучасних тенденцій маркетингових досліджень; визначенні нецінових факторів впливу на споживчий попит; аналізі тенденцій та перспектив розвитку ринку алкогольних напоїв в Україні; дослідженні особливостей споживання алкогольних напоїв в Україні під час війни; обґрунтуванні пропозицій щодо підвищення ефективності маркетингової діяльності ТОВ «Вайн-Холл» на основі дослідження споживчого попиту за допомогою методу опитування. Для досягнення мети роботи проаналізовано сучасні тенденції маркетингових досліджень, зокрема методи польових маркетингових досліджень з використанням мережі Інтернет; визначено нецінові фактори, що впливають на споживчий попит. В роботі досліджено тенденції та перспективи розвитку ринку алкогольних напоїв в Україні; визначено особливості споживання алкогольних напоїв в Україні під час війни; здійснено аналіз зовнішніх та внутрішніх факторів, що сприяють розвитку мережі фірмових магазинів алкогольних напоїв «Вина Світу». На основі методу опитування було проведене маркетингове дослідження споживачів з метою визначення їх уподобань, вимог до алкогольних напоїв, особливостей поведінки під час прийняття рішення щодо покупки; нецінових факторів, що впливають на попит продукції, та запропоновано шляхи підвищення ефективності маркетингової діяльності ТОВ «Вайн-Холл».
EN : The subject of the research is tools of consumer demand marketing research. The object of the research is “Vine-Hal”l LLC. The goal of the work is substantiation of ways to increase the effectiveness of “Vine-Hal”l LLC marketing activities on the basis of consumer demand research. The methods of the research. The bachelor's thesis uses a set of general and special research methods, in particular: system approach, descriptive method, statistical methods, survey method. The specifics of the work are the analysis of modern trends in marketing research; determination of non-price factors influencing consumer demand; analysis of trends and prospects for the development of the alcoholic beverages market in Ukraine; study of the peculiarities of consumption of alcoholic beverages in Ukraine during the war; substantiation of proposals for increasing the effectiveness of “Vine-Hall” LLC marketing activities on the basis of consumer demand research using the survey method. To achieve the goal of the work, modern trends in marketing research have been analyzed, in particular methods of field marketing research using the Internet; non-price factors affecting consumer demand have been determined. The paper examines trends and prospects for the development of the alcoholic beverages market in Ukraine; the peculiarities of the alcoholic beverages consumption in Ukraine during the war have been determined; an analysis of external and internal factors contributing to the development of the “Vina Svitu” chain of branded alcoholic beverage stores has been carried out. On the basis of the survey method, a marketing research of consumers has been conducted in order to determine their preferences, requirements for alcoholic beverages, behavioral characteristics when making a purchase decision; non-price factors affecting the demand for products, and ways to increase the effectiveness of Vine-Hall LLC marketing activities have been proposed.
Description: Ахмедов М. А. Маркетингове дослідження споживацького попиту підприємства-суб’єкта ЗЕД : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник О. С. Верітова. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 59 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19784
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри бізнес-адміністрування і менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ахмедов_2024.pdfРобота бакалавра715.29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.