Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19858
Title: Технологія та організація обслуговування в готелі «Нilton»
Other Titles: Technology and organization of service at the "Hilton" hotel
Authors: Грінь, Максим Анатолійович
Keywords: технології обслуговування
ефективність обслуговування
готель
готельний бізнес
організація обслуговування
Issue Date: 2024
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота – 57 сторінок, 3 додатки, 55 літературних джерел. Мета дослідження. Дослідити вплив технологій на процес обслуговування в готелі Hilton. Завдання дослідження: 1. Аналіз історії розвитку готельного бізнесу та основних тенденцій у сфері гостинності. 2. Дослідження конкретних технологічних рішень та інновацій, які використовує готель Hilton для оптимізації обслуговування. 3. Визначення впливу технологічних інновацій на якість обслуговування та задоволення потреб гостей в готелі Hilton. Об'єкт дослідження: готель Hilton. Предмет дослідження: вплив технологій на організацію обслуговування в готелі Hilton. Методи дослідження. Літературний огляд – для аналізу теоретичних основ технологій в готельному бізнесі. Статистичний метод – для аналізу даних та порівняння. Метод порівняння – для виявлення відмінностей між технологіями, впровадженими в різних готелях.
EN : Qualification paper – 57 pages, 3 appendices, 55 literature sources. Objective of the study. To investigate the impact of technologies on the service process at the Hilton hotel. Research tasks: 1. Analyze the history of the hotel business development and major trends in the hospitality sector. 2. Explore specific technological solutions and innovations used by Hilton to optimize service. 3. Determine the impact of technological innovations on the quality of service and guest satisfaction at Hilton. Research object: Hilton hotel. Research subject: the impact of technologies on the service organization at Hilton hotel. Research methods: • Literature review – for analyzing the theoretical foundations of technologies in the hotel business. • Statistical method – for data analysis and comparison. • Comparison method – to identify differences between technologies implemented in different hotels.
Description: Грінь М. А. Технологія та організація обслуговування в готелі «Нilton» : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 241 "Готельно-ресторанна справа" / наук. керівник Е. А. Криволапов. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 57 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19858
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри туризму та готельно-ресторанної справи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11449_17.06.docxРобота бакалавра1.49 MBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.