Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19905
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПрошак, Тетяна Миколаївна-
dc.date.accessioned2024-07-04T11:04:05Z-
dc.date.available2024-07-04T11:04:05Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19905-
dc.descriptionПрошак Т. М. Розробка телеграм-бота для цифрового маркетингу : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 122 "Комп'ютерні науки" / наук. керівник Н. Р. Полуектова. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 64 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 64 сторінках друкованого тексту, містить 6 рисунків, 1таблицю, 5 джерел, 1 додаток. Об’єкт дослідження – цифрові інструменти підвищення ефективності маркетингу. Предмет дослідження: методи т інструменти створення телеграм-бота для підвищення ефективності маркетингу в організації. Мета роботи: проектування та розробка телеграм-бота для організації виробництва і збуту продукції, та більш ефективного задоволення потреб споживачів. Метод дослідження – опитування та спостереження (визначення потреб споживачів та проблем цифрового маркетингу); узагальнення (висновок, в чому проблема маркетингу, після вдалого спостереження); порівняння (для вибору інструментів). Результатами кваліфікаційної роботи є визначення проблем сучасного маркетингу та знаходження цифрових інструментів для підвищення ефективності маркетингу, зокрема за рахунок створення та впровадження телеграм-бота. Розроблений додаток може бути корисним споживачам та співробітникам підприємства, для якого він розроблявся, а, також інших підприємств ресторанного бізнесу.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 64 pages of printed text, 6 figures, 1 table, 5 references, 1 annex. The object of research is digital tools for improving marketing efficiency. The subject of research is methods and tools for creating a Telegram bot to enhance marketing effectiveness in an organization. The aim of the work is to design and develop a Telegram bot for production and sales organizations to better meet consumer needs. Research method: survey and observation (identifying consumer needs and digital marketing problems); generalization (conclusion on marketing issues after successful observation); comparison (for tool selection). The results of the thesis include identifying problems in modern marketing and finding digital tools to improve marketing efficiency, particularly through the creation and implementation of a Telegram bot. The developed application can be beneficial to consumers and employees of the enterprise for which it was developed, as well as other businesses in the restaurant industry.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectтелеграм-ботuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectцифровий маркетингuk
dc.subjectPythonuk
dc.subjectTelegram APIuk
dc.subjectSQLiteuk
dc.titleРозробка телеграм-бота для цифрового маркетингуuk
dc.title.alternativeDevelopment of a Telegram bot for digital marketinguk
dc.typeРобота бакалавраuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня кафедри комп’ютерних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Proshak_T_M.pdfРобота бакалавра1.25 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.