Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19905
Title: Розробка телеграм-бота для цифрового маркетингу
Other Titles: Development of a Telegram bot for digital marketing
Authors: Прошак, Тетяна Миколаївна
Keywords: телеграм-бот
маркетинг
цифровий маркетинг
Python
Telegram API
SQLite
Issue Date: 2024
Abstract: UA : Робота викладена на 64 сторінках друкованого тексту, містить 6 рисунків, 1таблицю, 5 джерел, 1 додаток. Об’єкт дослідження – цифрові інструменти підвищення ефективності маркетингу. Предмет дослідження: методи т інструменти створення телеграм-бота для підвищення ефективності маркетингу в організації. Мета роботи: проектування та розробка телеграм-бота для організації виробництва і збуту продукції, та більш ефективного задоволення потреб споживачів. Метод дослідження – опитування та спостереження (визначення потреб споживачів та проблем цифрового маркетингу); узагальнення (висновок, в чому проблема маркетингу, після вдалого спостереження); порівняння (для вибору інструментів). Результатами кваліфікаційної роботи є визначення проблем сучасного маркетингу та знаходження цифрових інструментів для підвищення ефективності маркетингу, зокрема за рахунок створення та впровадження телеграм-бота. Розроблений додаток може бути корисним споживачам та співробітникам підприємства, для якого він розроблявся, а, також інших підприємств ресторанного бізнесу.
EN : The work is presented on 64 pages of printed text, 6 figures, 1 table, 5 references, 1 annex. The object of research is digital tools for improving marketing efficiency. The subject of research is methods and tools for creating a Telegram bot to enhance marketing effectiveness in an organization. The aim of the work is to design and develop a Telegram bot for production and sales organizations to better meet consumer needs. Research method: survey and observation (identifying consumer needs and digital marketing problems); generalization (conclusion on marketing issues after successful observation); comparison (for tool selection). The results of the thesis include identifying problems in modern marketing and finding digital tools to improve marketing efficiency, particularly through the creation and implementation of a Telegram bot. The developed application can be beneficial to consumers and employees of the enterprise for which it was developed, as well as other businesses in the restaurant industry.
Description: Прошак Т. М. Розробка телеграм-бота для цифрового маркетингу : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 122 "Комп'ютерні науки" / наук. керівник Н. Р. Полуектова. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 64 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19905
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня кафедри комп’ютерних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Proshak_T_M.pdfРобота бакалавра1.25 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.