Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19938
Title: Медіаграмотність та критичне мислення: вимоги інформаційного суспільства
Authors: Сорокін, Артур Ігорович
Keywords: медіаграмотність
критичне мислення
інформаційне суспільство
загрози
можливості
media literacy
critical thinking
information society
threats
opportunities
Issue Date: 2024
Abstract: UA : Мета дослідження: аналіз ролі медіаграмотності та критичного мислення в умовах інформаційного суспільства, з’ясування їхнього значення для мінімізації загроз і максимізації можливостей, що виникають у сучасному медіаландшафті. Об’єкт дослідження: інформаційне суспільство, його структурні складові та взаємозв’язки, включаючи медіаграмотність і критичне мислення як ключові навички для ефективного функціонування в умовах сучасного інформаційного середовища. Предмет дослідження: явища медіаграмотності та критичного мислення, які виступають як інструменти для аналізу, оцінки та створення медіаконтенту, а також для протидії дезінформації та маніпуляціям. Методи дослідження: аналіз, порівняння, критичний аналіз медіаконтенту. Гіпотеза: медіаграмотність і критичне мислення є невід’ємними складовими для ефективного функціонування в інформаційному суспільстві, сприяючи критичному сприйняттю медіаконтенту, зниженню впливу дезінформації та маніпуляцій, а також підвищенню рівня обізнаності та відповідальності серед громадян. Висновки: 1 . Медіаграмотність та критичне мислення є ключовими навичками, що дозволяють людям аналізувати, оцінювати та створювати медіаконтент, забезпечуючи захист від дезінформації та маніпуляцій. 2. Протиріччя між можливостями та загрозами інформаційного суспільства можуть бути вирішені шляхом активного впровадження програм з медіаграмотності та розвитку критичного мислення, що дозволить максимально використовувати можливості технологій та мінімізувати їхні загрози.
EN : Purpose of the study: To analyze the role of media literacy and critical thinking in the information society, to find out their importance for minimizing threats and maximizing opportunities arising in the modern media landscape. Object of research: Information society, its structural components and interrelationships, including media literacy and critical thinking as key skills for effective functioning in the modern information environment. The subject of the study: The phenomena of media literacy and critical thinking, which act as tools for analyzing, evaluating and creating media content, as well as for countering disinformation and manipulation. Research methods: Analysis, comparison, critical analysis of media content. Hypothesis: Media literacy and critical thinking are integral components for effective functioning in the information society, contributing to the critical perception of media content, reducing the impact of disinformation and manipulation, and raising awareness and responsibility among citizens. Conclusions: 1. Media literacy and critical thinking are key skills that allow people to analyze, evaluate and create media content, providing protection against disinformation and manipulation. 2. The contradictions between the opportunities and threats of the information society can be resolved through the active implementation of media literacy and critical thinking programs, which will maximize the opportunities of technology and minimize its threats.
Description: Сорокін А. І. Медіаграмотність та критичне мислення: вимоги інформаційного суспільства : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 033 "Філософія" / наук. керівник В. В. Глазунов. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 49 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19938
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри філософії, публічного управління та соціальної роботи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сорокін Артур Кваліфікаційна робота.pdfРобота бакалавра1.01 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.