Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/20197
Title: Управління імпортом продовольчої групі суб’єкта малого бізнесу в умовах торговельних обмежень
Authors: Гетта, Валерія Олегівна
Keywords: імпорт
експорт
споживачі
забезпечення
import
export
consumers
provision
Issue Date: 2024
Abstract: UA : Актуальність теми управління імпортом продовольчої групи зумовлена значною залежністю споживачів на українському ринку від імпортної складової споживчого кошику громадян та значними обсягами імпортних товарів масового споживання, тривалого використання та високих технологій . Мета роботи – розробка підходів та формування методики управління імпортом товарів масового споживання та продовольчої групи. Для досягнення поставленої мети було поставлено та виконано низку дослідницьких завдань: - скомпонувати понятійний апарат в сфері управління асортиментом; - проаналізувати ефективний досвід організації постачання імпортної продукції промислового та побутового призначення на внутрішній ринок; - запропонувати ефективну модель контролю та планування в умовах воєнного часу та значних торговельних обмежень щодо імпорту. В роботі реалізується теорія відносних переваг виробників, яка пояснює феномен імпортера, як комплекс планів, який заснований на прагненні до максимізації прибутку та переходу на дешевше виробництво продукту. Акцентуються такі моменти, як: децентралізація вироблення та розподілу потоків, створення поясів безпеки та розвиток альтернативних джерел електроенергії.
EN : The relevance of the topic of managing the strategic planning of an energy enterprise is beyond doubt, since strategic planning itself is a weak point of any enterprise, especially one that is extremely important for the vital activity of a territorial community. The purpose of the work is the development of approaches and the formation of effective strategic planning methods for an energy company - a monopolist. To achieve the set goal, a number of scientific and research tasks were set and completed: - to compose a conceptual apparatus in the field of strategic planning; - to analyze the effective experience of promoting energy products for industrial and household purposes; - to propose an effective model of strategic planning in the conditions of wartime and significant trade restrictions.
Description: Гетта В. О. Управління імпортом продовольчої групі суб’єкта малого бізнесу в умовах торговельних обмежень : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник О. М. Оргієць. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 42 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/20197
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри бізнес-адміністрування і менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гетта_2024.pdfРобота бакалавра501.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.