Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/20310
Title: Тревел-блогінг як інноваційний інформаційний продукт в туризмі
Other Titles: Blogging as an innovative information product in tourism
Authors: Безверха, Вікторія Ігорівна
Keywords: туризм
туристична дестинація
тревел-блогінг
тревел-тренди
Issue Date: 2024
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота – 58 сторінок, 44 літературних посилання. Метою даної роботи є дослідження туристичного потенціалу тревел-блогінгу та визначення особливостей його застування для промоції туру. Об’єкт дослідження: тревел-блогінг. Предмет дослідження: туристичний потенціал тревел-блогінгу. Методи дослідження: теоретичний аналіз науково-публіцистичної літератури з досліджуваної проблеми, узагальнення, систематизація, зіставлення різних поглядів на окреслену проблему; анкетування; інтерв’ю. Робота присвячена дослідженню такого популярного сучасного явища як тревел-блогінг. Перший розділ містить огляд теоретичних основ розвитку туризму та тревел-блогінгу, а також аналіз ролі тревел-блогерів у формуванні іміджу туристичної дестинації в епоху цифровізації. Другий розділ присвячений дослідженню впливу тревел-блогінгу на туристичну індустрію та огляду розвитку цього явища у світі. В останньому розділі нами було проаналізовано діяльність популярних українських тревел-блогерів та визначено особливості використання тревел-блогінгу для промоції туристичного продукту.
EN : Qualification work – 58 pages, 44 literary references. The purpose of this work is to research the tourist potential of travel blogging and determine the features of its use for tour promotion. Object of research: travel blogging. Subject of research: tourist potential of travel blogging. Research methods: theoretical analysis of scientific and journalistic literature on the researched problem, generalization, systematization, comparison of different views on the outlined problem; survey; interview. The work is devoted to the study of such a popular modern phenomenon as travel blogging. The first chapter contains an overview of the theoretical foundations of the development of tourism and travel blogging, as well as an analysis of the role of travel bloggers in shaping the image of a tourist destination in the era of digitalization. The second chapter is devoted to researching the impact of travel blogging on the tourism industry and reviewing the development of this phenomenon in the world. In the last section, we analyzed the activities of popular Ukrainian travel bloggers and determined the specifics of using travel blogging to promote a tourist product.
Description: Безверха В. І. Тревел-блогінг як інноваційний інформаційний продукт в туризмі : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 242 "Туризм" / наук. керівник В. В. Горлач. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 58 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/20310
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри туризму та готельно-ресторанної справи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Диплом_Безверха_Вікторія,_туризм,_6_2420_з (1).docxРобота бакалавра6.87 MBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.