Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/20337
Title: Роль масових свят та фестивалів у розвитку туризму: визначення популярних заходів та їх вплив на туристичний рух
Authors: Жук, Кристина Олегівна
Keywords: туризм
масові свята
регіон
туристична приваблюваність
розвиток туризму
Issue Date: 2024
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота – 68 сторінок, 5 таблиць, 52 літературних джерела. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження впливу популярних заходів на туристичну привабливість дестинації. У відповідності до поставленої мети передбачається виконання таких завдань: 1. розкрити історичні аспекти масових свят та фестивалів як елементів туристичного руху; 2. оцінити вплив популярних заходів на розвиток туризму; 3. розробити сценарій популярного масового заходу для залучення туристів Об’єкт дослідження: івент-туризм. Предмет дослідження: популярні заходи як інструмент впливу на туристичну привабливість дестинації. Методи дослідження: що використовувалися під час роботи над кваліфікаційної роботи: спостереження (дослідження стану подієвого туризму в Україні та закордоном), соціологічне дослідження (при вивченні цільової аудиторії), аналіз відкритих джерел і інформаційних ресурсів (під час написання теоретичної частини), аналіз комунікативної діяльності та брендингу (під час написання аналітичної частини), синтез, індукція, дедукція. Основна частина роботи присвячена дослідженню сутності особливостям, історії масових свят, культурно-мистецьких заходів та фестивалів, досліджено теоретичну базу розвитку фестивального туризму та проаналізовано його сучасні тенденції.
EN : Qualification work – 68 pages, 5 tables, 52 literary sources. The purpose of the qualification work is to study the influence of popular events on the tourist attraction of the destination. In accordance with the set goal, the following tasks are expected to be performed: 1. to reveal the historical aspects of mass holidays and festivals as elements of the tourist movement; 2. to assess the impact of popular events on the development of tourism; 3. to develop a scenario of a popular mass event to attract tourists Object of research: event tourism. The subject of the study: popular events as a tool for influencing the tourist attractiveness of the destination. Research methods: used during work on the qualification work: observation (study of the state of event tourism in Ukraine and abroad), sociological research (when studying the target audience), analysis of open sources and information resources (when writing the theoretical part), analysis of communicative activity and branding (while writing the analytical part), synthesis, induction, deduction. The main part of the work is devoted to the study of the essence of features, the history of mass holidays, cultural and artistic events and festivals, the theoretical basis of the development of festival tourism and its current trends are analyzed.
Description: Жук К.О. Роль масових свят та фестивалів у розвитку туризму: визначення популярних заходів та їх вплив на туристичний рух : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 242 "Туризм" / наук. керівник І. О. Чуєва. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 68 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/20337
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри туризму та готельно-ресторанної справи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Жук Крістіна (1).docxРобота бакалавра394.77 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.