Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/20346
Title: Особливості туроператорської діяльності з проєктування нового туристичного продукту
Other Titles: Peculiarities of tour operator activity in the design of a new tourist product
Authors: Поливода, Карина Віталіївна
Keywords: туроператорська діяльність
туристичний продукт
автобусний тур
тур
Issue Date: 2024
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота – 86 сторінок, 21 рисунок, 2 таблиці, 61 літературне джерело, 3 додатки. Метою дослідження є вивчення особливостей створення нового туристичного продукту туристичним оператором. Для досягнення поставленої мети слід вирішити такі дослідницькі завдання: 1) здійснити теоретичний аналіз проблеми дослідження, розкрити ключові поняття; надати характеристику туроператорської діяльності; визначити складники туристичного продукту та особливості його формування; 2) розкрити особливості автобусного туру як виду туристичного продукту; 3) розробити загальну концепцію проєкту автобусного туру «Поділля – кам’яна твердиня України». Об’єкт дослідження – туристичний продукт. Предмет – дослідження особливостей створення та проєктування туристичного продукту, зокрема автобусного туру. При виконанні кваліфікаційної роботи бакалавра нами були застосовані наступні методи дослідження: літературний метод; методи теоретичного узагальнення; метод синтезу; метод картографії; метод анкетування; методи аналізу. Практичне значення: розроблено комбінований туристичний продукт «Поділля – кам’яна твердиня України», який розширить географію подорожей регіонами Західної України та сприятиме розвитку туристичної інфраструктури регіону. Результати можуть бути використані при дослідженні особливостей щодо створення автобусного туру в Україні.
EN : Qualifying paper – 86 pages, 21 images, 2 tables, 61 literature sources, 3 attachments. The purpose of the study is to study the peculiarities of the creation of a new tourist product by a tourist operator. To achieve the goal, the following research tasks should be solved: 1. To carry out a theoretical review of the activity of a tourist operator in relation to the creation of a tourist product. 2. To find out the main components and peculiarities of the formation of a tourist product, in particular, a bus tour. 3. Develop the concept of a bus tour. The object of research is a tourist product. The subject is a study of the peculiarities of the creation and design of a tourist product, in particular a bus tour. When completing the bachelor's qualification work, we used the following research methods: literary method; methods of theoretical generalization; synthesis method; cartography method; questionnaire method; methods of analysis. Practical significance: a combined tourist product "Podillia - a stone stronghold of Ukraine" has been developed, which will expand the geography of travel to the regions of Western Ukraine and contribute to the development of the region's tourist infrastructure. The results can be used when studying the specifics of creating a bus tour in Ukraine.
Description: Поливода К. В. Особливості туроператорської діяльності з проєктування нового туристичного продукту : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 242 "Туризм" / наук. керівник Л. В. Безкоровайна. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 86 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/20346
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри туризму та готельно-ресторанної справи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дипломна робота Поливода 1.docxРобота бакалавра4.14 MBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.