Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2103
Title: Підвищення готовності студентів до навчальної діяльності у закладі вищої освіти
Authors: Шеховцова, Вероніка Андріївна
Keywords: готовність
навчальна діяльність
готовність до діяльності
готовність студента до навчальної діяльності
інноваційні технології
компетентність
критерії готовності
мотивація
readiness
educational activity
readiness for activity
student's readiness for learning activities
innovative technologies
competence
readiness criteria
motivation
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Робота викладена на 95 сторінках друкованого тексту, містить 4 таблиці, 5 рисунків. Перелік посилань включає 76 джерел. Об’єкт дослідження: навчально-виховний процес у закладі вищої освіти. Актуальність роботи полягає в тому, що з точки зору психолого-педагогічній науці проблема готовності до навчання студентів вищої школи, особливо першокурсників, недостатньо розроблена. В цілому недостатньо уваги приділяється сприйняттю студентами інноваційних технологій, сучасних методів для розвитку готовності до навчальної діяльності. В роботі визначено зміст поняття «готовність до навчальної діяльності» та виділено основні показники готовності студентів до навчальної діяльності в сучасних умовах, розглянуто особливості готовності студентів до навчальної діяльності в процесі навчання у закладі вищої освіти, обґрунтовано інноваційно-педагогічні умови підвищення готовності студентів до навчальної діяльності, проведено експериментальну роботу з підвищення готовності студентів до навчальної діяльності. Наукова новизна полягає в тому, що розроблено, обґрунтовано і апробовано педагогічну модель підвищення готовності студентів до навчальної діяльності; виділено основні критерії готовності, співвіднесені з вимогами компетентності та модульного підходу.
EN : The work is presented on 95 pages of printed text, contains 4 tables, 5 figures. The list of references includes 76 sources. The object of the study: educational process in higher education. The urgency of the work is that from the point of view of psychological and pedagogical science the problem of readiness for studying of students of higher education, especially freshmen, is insufficiently developed. In general, insufficient attention is paid to students' perceptions of innovative technologies, modern methods for developing readiness for learning activities. The article defines the content of the concept of "readiness for learning activities" and identifies the main indicators of students' readiness for educational activities in modern conditions, considers the peculiarities of students' readiness for educational activity in the process of education in higher education, substantiates innovative and pedagogical conditions for improving students' readiness , experimental work was carried out to increase students' readiness for learning activities. The scientific novelty is that a pedagogical model of improving students' readiness for learning activities has been developed, grounded and tested; the main criteria of readiness, which are related to the requirements of competence and modular approach, are highlighted.
Description: Шеховцова В. А. Підвищення готовності студентів до навчальної діяльності у закладі вищої освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник Л. С. Іванова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 95 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2103
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри педагогіки та психології освітньої діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shekhovtsova.pdfМагістерська робота766.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.