Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2121
Title: Показники вищої нервової діяльності дітей шкільного віку із різним рівнем академічної успішності
Authors: Штенгєлова, Ірина Сергіївна
Keywords: показники вищої нервової діяльності
рівень успішності навчання
функції пам’яті
увага
короткотривала зорова пам’ять
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Дана робота викладена на 61 сторiнках друкованого тексту, мiстить 4 таблицi. Список лiтератури включає 57 джерел. Об’єкт дослiдження – є показники вищої нервової діяльності учнів шкільного віку в залежності від успішності навчання. Метою роботи було вивчення кореляційних характеристик показників ВНД в залежності від академічної успішності навчання дітей. Методи дослiдження: методи оцінки успішності навчання, визначення властивостей короткочасної зорової пам’яті та функції уваги, методи математичної статистики, статистичнi. У результатi дослiдження встановлено, що учні з високим розвитком функціональної рухливості і сили нервових процесів характеризувались вищими показниками уваги та академічною успішністю, ніж учні з низькими властивостями нервових процесів. Новизна роботи. Отримано нові дані про кореляцію показників вищої нервової діяльності осіб шкільного віку (нейродинамічних функцій, функцій пам’яті та уваги та ін.) у залежності від академічної успішності навчання. Значущiсть роботи – результати дослiдження поширюють уявлення про вплив показників вищої нервової діяльності на успішність навчання. Завдяки цим дослiдженням виявлено зв’язки між показниками ФРНП, СНП та обсягом короткотривалої зорової пам’яті, функцій памяті та уваги достовірно корелюють в групі з високим рівнем академічної успішності Отриманi результати можуть бути використані шкільними вчителями та методистами в системі середньої школи.
EN : This work is outlined on 61 pages of printed text, contains 4 tables. References include 57 sources. The object of research is indicators of higher nervous activity of schoolchildren, depending on the success of their studies. The purpose of the work was to study the correlation characteristics of GNI indicators, depending on the academic success of children's education. Research methods: methods of evaluating the success of training, determining the properties of short-term visual memory and attention function, methods of mathematical statistics, statistical. The study found that students with high development of functional mobility and strength of nervous processes were characterized by higher attention rates and academic achievement than students with low properties of nervous processes. Novelty of work. New data on correlation of indicators of higher nervous activity of schoolchildren (neurodynamic functions, memory functions and attention, etc.) have been obtained, depending on the academic success of the study. The importance of work - the results of the study extend the idea of the impact of higher nervous activity on the success of learning. These studies found associations between FRF, SNP, and short-term visual memory, memory, and attention were significantly correlated in the high-achieving group. The results obtained can be used by school teachers and methodologists in the secondary school system.
Description: Штенгєлова І. С. Показники вищої нервової діяльності дітей шкільного віку із різним рівнем академічної успішності : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 091 "Біологія" / наук. керівник Є. Ю. Гороховський. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 61 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2121
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри фізіології, імунології і біохімії з курсом цивільного захисту та медицини

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Штенгєлова.docxМагістерська робота270.39 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.