Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2224
Title: Public-space як ресурсу розвитку туристичної привабливості міста
Authors: Кирієнко, Ксенія Володимирівна
Keywords: public-space
туристична привабливість міста
tourist attractive of the sity
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Public-space є основою для нормального функціонування життя міста та виконує дуже важливі функції соціалізації, комунікації, формує норми поведінки та почуття толерантності, здатне створювати настрій, умови для естетичного сприйняття і задоволення. Туристична привабливість є динамічною категорією, оскільки за своєю сутністю передбачає наявність певного сприйняття території. Розвиток туристичної привабливості міста – це цілеспрямований процес змін, що включають в себе реалізацію туристичного потенціалу та туристичної інфраструктури міста, просування його туристичного іміджу. Ключовим суб’єктом у розвитку туристичної привабливості є місцеві органи влади. Вони, мають більші можливості розвивати інноваційні, унікальні ідеї на конкретному муніципальній рівні, взаємодіяти з населенням, підтримувати ініціативні групи, створювати привабливі публічні простори.
EN : Public-space is the basis for the normal functioning of city life and performs very important functions of socialization, communication, forms norms of behavior and feelings of tolerance, capable to create mood, conditions for aesthetic perception and pleasure. Tourist attraction is a dynamic category as it inherently implies a certain perception of the territory. The development of the tourist attractiveness of the city is a deliberate process of change, which includes the realization of the tourist potential and tourist infrastructure of the city, promotion of its tourist image. Local authorities are a key actor in the development of tourist attraction. They have greater opportunities to develop innovative, unique ideas at the specific municipal level, to interact with the population, to support initiative groups, to create attractive public spaces.
Description: Кірієнко К. В. Public-space як ресурсу розвитку туристичної привабливості міста : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 054 «Соціологія» / наук. керівник Т. О. Ратушна. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 73 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2224
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри соціології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Магістерська робота Кирієнко К.В..pdfМагістерська робота1.54 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.