Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2243
Title: Психологічні особливості взаємозв’язку між установками та мотивацією студентів у процесі навчання у закладі вищої освіти
Other Titles: Psychological Pecularities of Interconnection and Motivation in the Process of Education in Higher Education Institution
Authors: Позднякова, Вікторія Андріївна
Keywords: соціально-психологічні установки
навчальна мотивація
установки
студенти
професійна діяльність
social and psychological settings
educational motivation
installation
students
professional activity
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Робота викладена на 103 сторіноках, 3 таблиці, 10 рисунків, 5 додатків. Перелік посилань включає 81 джерело. Об’єкт дослідження: мотивація як інтегративний комплекс мотивів особистості. Студент приходить в університет, керований багатьма установками, але саме по собі отримання теоретичних знань і практичних умінь не завжди є головним джерелом мотивації для студентів. Тому проблема розвитку мотивації є надзвичайно актуальною і значущою. З іншого боку – це визначається значним зростанням зацікавленості людей у реалізації інтелектуального, особистісного і творчого потенціалу людини як найважливіших джерел її досягнень, які є основою прогресивного розвитку сучасного високотехнологічного суспільства. Завдяки поняттю установка, можна певною мірою пояснити мотив поведінки. При цьому, як і раніше, в психологічній літературі найбільш досліджена сторона розуміння установки, як якоїсь готовності або ставлення готовності до діяльності, взаємозв’язок і формування на основі установки мотивів діяльності. Наукова новизна кваліфікаційної роботи полягає в теоретично та емпірично було обґрунтовано сутність та зміст установками та її взаємозв’язок із мотивацією навчальної діяльності студентів.
EN : The work is set out on 103 pages, 3 tables, 10 figures, 5 appendices. The list of links includes 81 sources. Object of study: motivation as an integrative complex of personality motives. A student comes to a university that is driven by many settings, but in itself obtaining theoretical knowledge and practical skills is not always a major source of motivation for students. Therefore, the problem of motivation development is extremely important and significant. On the other hand, this is determined by the significant increase in people's interest in realizing the intellectual, personal and creative potential of man as the most important sources of his achievements, which are the basis for the progressive development of modern high-tech society. Due to the concept of installation, one can explain to some extent the motive of behavior. At the same time, in the psychological literature, the most researched side is the understanding of the installation, as some readiness or attitude of readiness for activity, interrelation and formation on the basis of setting of motives of activity. The scientific novelty of the qualification work is to theoretically and empirically substantiate the nature and content of the settings and its relationship with the motivation of students' learning activities.
Description: Позднякова В. А. Психологічні особливості взаємозв’язку між установками та мотивацією студентів у процесі навчання у закладі вищої освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник Т. В. Скрипаченко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 103 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2243
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Позднякова В.А..pdfМагістерська робота1.81 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.