Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2296
Title: Особливості розробки та просування нового туристичного продукту на підприємствах туризму в Запорізькому регіоні
Other Titles: Features of Development and Promotion of a New Tourist Product at Tourist Enterprises in the Zaporizhzhia Region
Authors: Даниленко, Данило Юрійович
Keywords: туристичний продукт
екзотичний тур
туризм
туристична фірма
туристичний оператор
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота – 82 сторінок, 75 літературних джерел, 7 додатків, 5 таблиці. Мета: дослідження особливостей і розробки та просування нового туристичного продукту. Об’єкт: процес розробки туристичного продукту, його просування на ринок. Предмет: вивчення особливостей, розробки та просування нового туристичного продукту. Методи дослідження – аналіз, синтез літературних джерел, спостереження, бесіди, опитування, проектування та моделювання під час розробки нового туристичного продукту, математичної статистики для обробки даних. Практична цінність роботи полягає у: новому підході до вивчення пропозицій на туристичному ринку Запоріжжя; здійсненню анкетування у трьох туристичних фірмах регіону з метою з’ясування сучасного стану та необхідності розроблення турів екзотичного спрямування; виявленню особливостей у розробці туристичного продукту; розробленню авторського нового екзотичного туристичного продукту до Індії, який можливо пропонувати для практичної реалізації в туристичних підприємствах міста.
EN : Qualification work - 82 pages, 75 literary sources, 7 applications, 5 tables. Purpose: to study the features and development and promotion of a new tourism product. Object: the process of developing a tourism product, promoting it to the market. Subject Title: Feature study, development and promotion of a new tourism product. Research methods - analysis of activities on the basis of sources, questionnaires, independent development of a new tourist product. The practical part of the work, the survey was conducted at three tourism companies of the Zaporozhye region, on the basis of the answers were revealed features in the development of tourism product and developed an independent, new tourism product.
Description: Даниленко Д. Ю.Особливості розробки та просування нового туристичного продукту на підприємствах туризму в Запорізькому регіоні : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 242 "Туризм" / наук. керівник Л. В. Безкоровайна. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 82 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2296
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри туризму та готельно-ресторанної справи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Диплом_Даниленко_на_печать.docМагістерська робота648.5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.