Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2424
Title: Облік та економічний аналіз виробництва власної продукції та її реалізації на ПП «ГеоДен»
Other Titles: Accounting and Financial Analysis of Manufacturing of Own Output and Its Realization in PC «GeoDen»
Authors: Росліченко, Руслан Вікторович
Keywords: аналіз
облік
продукція
необоротні активи
фондовіддача
фондомісткість
рентабельність
матеріальні ресурси
ліквідність
платоспроможність
фінансова стійкість
фінансовий стан
фінансові результати
analysis
accounting
product
non–current assets
fundamentals
fundamentality
profitability
material resources
liquidity
solvency
financial sustainability
financial position
financial results
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота: 101 с., 6 рис., 24 таблиці, 4 додатків, 42 літературних джерел. Об'єктом дослідження є процес формування організації бухгалтерського обліку та аналізу виробництва готової продукції та витрат, пов’язаних з їх реалізацією на прикладі ПП «ГеоДен». Предметом дослідження є теоретичні і практичні аспекти обліково– аналітичного забезпечення виробництва готової продукції та витрат, пов’язаних з її реалізацією. Мета роботи – дослідити особливості відображення в обліку та провести комплексний аналіз господарських операцій пов’язаних пов’язаних з виробництвом власної продукції та її реалізації на підприємстві ПП «ГеоДен». Методи дослідження – абстрактно–логічний, балансовий, монографічний, системного аналізу, порівняльний, графічний, спостереження, групування, аналіз і синтез. Проблеми, пов’язанні із збутом готової продукції, вимагають запровадження постійного аналізу ринку та маркетингової діяльності на рівні підприємства, просування товарів, які виготовляються на підприємстві, зниження собівартості продукції при одночасному зростанні якості, збільшенні прибутковості, що неможливо без виявлення резервів зростання обсягу виробництва та реалізації продукції. За результатами аналізу було запропоновано: – для збільшення обсягів реалізації продукції, підприємству необхідно використовувати засоби реклами, створення свого веб–сайту, це сприятиме налагодженню тісних зв’язків між виробником і споживачем, також допомагає ознайомитись споживачу з продукцією; – для покращення технологічного процесу необхідна закупівля нового обладнання, переробка сировини та використання відходів, це призведе до підвищення якості та кількості виготовлення продукції. – запропоновано на основі існуючих методів оцінок готової продукції, найбільш ефективні для досліджуваного підприємства методи оцінки готової продукції виходячи із вибраної облікової політики; – розроблено пропозиції щодо розширення ринків збуту досліджуваного підприємства на основі проведеного аналізу виробництва та реалізації готової продукції.
EN : Qualification work:101 pp., 6 fig., 24 tab, 4 supplements, 42 literary sources. The object of the study is the process of formation of accounting organization and analysis of production of finished products and the costs associated with their implementation on the example of PE «Geoden». The subject of the study is the theoretical and practical aspects of accounting and analytical support for the production of finished products and the costs associated with its implementation. The purpose of the work is to investigate the peculiarities of accounting display and to carry out a comprehensive analysis of business operations related to the production of own products and its sales at the enterprise of PE «Geoden». Research methods – abstract–logical, balance, monographic, system analysis, comparative, graphic, observation, grouping, analysis and synthesis. Problems related to the sale of finished goods require the introduction of continuous analysis of the market and marketing activities at the enterprise level, the promotion of goods manufactured at the enterprise, reducing the cost of production while increasing quality, increasing profitability, which is impossible without identifying the reserves of production growth and sales of products. The results of the analysis suggested that: – in order to increase sales volume, the company needs to use advertising tools, create its own website, it will help to establish close links between the manufacturer and the consumer, also helps to familiarize the consumer with the products; – Purchase of new equipment, processing of raw materials and use of waste is required to improve the technological process, which will lead to an increase in the quality and quantity of production. – the methods of estimation of finished products, which are the most effective for the studied enterprise, are offered on the basis of the existing methods of valuation of the finished products based on the chosen accounting policy; – proposals for expanding the markets of the studied enterprise based on the analysis of production and sales of finished products.
Description: Росліченко Р. В. Облік та економічний аналіз виробництва власної продукції та її реалізації на ПП «ГеоДен» : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 071 "Облік і оподаткування" / наук. керівник В. Г. Гончарова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 101 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2424
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри обліку та оподаткування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Диплом Росліченко Р.В.pdfМагістерська робота1.2 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.