Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2447
Title: Удосконалення рекламної компанії підприємства в умовах зростання конкурентоспроможності
Other Titles: Improvement of enterprise`s advertising campaign amid increasing competitiveness
Authors: Кобзар, Крістіна Леонідівна
Kobzar, Christina
Keywords: реклама
рекламна діяльність
управління
конкуренція
конкурентоспроможність
ефективність управління
advertising
advertising activities
management
competition
competitiveness
efficiency of management
Issue Date: 2020
Abstract: UA : В кваліфікаційній роботі розглянуто теоретико-методологічні засади формування рекламної компанії підприємства в умовах зростання конкурентоспроможності. Розглянуто особливості формування рекламної компанії ТОВ «ПРИЗ-ТУР» в умовах зростання конкурентоспроможності. Певна увага приділяється виявленню перспектив і недоліків рекламної компанії підприємства в умовах зростання конкурентоспроможності.
EN : The qualification work considers the theoretical and methodological principles of the formation of an advertising company in the conditions of increasing competitiveness. The peculiarities of forming the advertising company «PRIZ-TUR» in the conditions of increasing competitiveness are considered. Particular attention is paid to identifying the prospects and disadvantages of the company advertising company in the conditions of increasing competitiveness.
Description: Кобзар К. Л. Удосконалення рекламної компанії підприємства в умовах зростання конкурентоспроможності : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник Л. Ф. Муц. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 121 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2447
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри управління та адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кобзар_диплом.pdfМагістерська робота2.74 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.