Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2533
Title: Методика навчання студентів-філологів комунікативним стратегіям англомовного мовлення
Authors: Тилик, Олена Федорівна
Keywords: компетентність
комунікативна стратегія
вправи
педагогічні умови
студент
вищий навчальний заклад
тактика мовленнєвої поведінки
мовна картина світу
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Дипломна робота – 73 стор., 116 джерел, додатки Об'єктом дослідження є процес навчання іноземної мови студентів-філологів і процес формування англомовної комунікативної компетенції. Предметом дослідження є методика навчання студентів-філологів комунікативних стратегій англомовної мовленнєвої поведінки. Мета даного дослідження полягає полягає у виявленні особливостей ефективних методів навчання студентів-філологів комунікативних стратегій англомовної мовленнєвої поведінки, аналізу та розробці вправ і завдань для формування англомовних комунікативних стратегій. Теоретико-методологічні засади: провідні засади компетентнісного підходу (Ф. Ісаєв, І. А. Зязюн, О. Є. Ломакін, В. В. Нестеров, І. П. Підласий, В. А. Сластьонін, В. М. Ягупов) та комунікативно-орієнтованого навчання (Т. Труханова, А. С. Птушка, F. Brogger, S.Hotho) теорії дискурсу (Ф. Бацевич, О. Іссерс, О. Мельніченко, М. Оліяр, В. Сніца). Отримані результати. Методична цінність використання комунікативних стратегій обумовлена тим, що студенти філологічного факультету мають певний іншомовний досвід – володіють словниковим запасом, мають уявлення про найважливіші граматичні категорії, мають певну когнітивну базу, тобто вторинна мовна особистість студента певною мірою сформована на двох рівнях: вербально-семантичному і лінгвокогнітивному. Оволодіння моделями автентичної мовленнєвої поведінки через вивчення і використання у спілкуванні основних і допоміжних комунікативних стратегій та тактик комунікативної поведінки надасть можливість сформувати третій рівень вторинної мовної особистості – прагматичний, на якому зреалізуються основні комунікативно-діяльнісні потреби мовця.
EN : The presented paper is dedicated to methodology of teaching students-philologists of English speaking behavior communicative strategies. The subject of the research is the process of teaching foreign language to students-philologists and the process of forming English-speaking communicative competence. The purpose of this study is to identify the features of effective teaching methods for students-philologists of communicative strategies of English speaking behavior, to analyze and develop exercises and tasks for the formation of English-speaking communication strategies. The methodological value of using communicative strategies is due to the fact that students of the Faculty of Philology have a certain foreign language experience – have vocabulary, have an idea of the most important grammatical categories, have a certain cognitive base, that is, the secondary linguistic personality of the student is formed in a certain way. Mastering models of authentic speech behavior through the study and use of basic and auxiliary communication strategies and tactics of communicative behavior will provide an opportunity to form a third level of secondary linguistic personality – a pragmatic one, which fulfills the basic communicative and activity needs. To teach communicative strategies, it is necessary to use a system of exercises aimed at interconnected mastery of basic and auxiliary types of communicative strategies, which in general should provide a secondary linguistic personality with intercultural communication skills.
Description: Тилик О. Ф. Методика навчання студентів-філологів комунікативним стратегіям англомовного мовлення : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 035 "Філологія" / наук. керівник Т. О. Пахомова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 73 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2533
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри англійської філології та лінгводидактики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тилик.pdfМагістерська робота1.44 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.