Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2615
Title: Управління маркетинговою логістикою ТОВ «Фан»
Authors: Мєлікян, Артур Араратович
Keywords: управління
ефективність
збутова політика
маркетингова стратегія
планування
маркетингова логістика
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота: 113 с., 19 рис., 13 табл., 2 додатка, 53 джерела. Об’єктом дослідження є виробничо-торгівельне підприємство ТОВ «Фан». Метою роботи є розробка і аналіз ефективності впровадження маркетингової логістики на підприємстві. Методи дослідження – описовий, порівняльний, аналітичний, табличний, графічний, балансовий, метод статистичного аналізу, групування та узагальнення даних, експертних оцінок. Актуальність теми даної кваліфікаційної роботи визначається тим, що завданням логістики є забезпечення виробництва сировиною і управління запасами в розрізі тих видів продукції, випуск яких обґрунтований маркетингом. Під час виконання роботи було розглянуто теоретичні основи управління маркетинговою логістикою підприємств. На основі теоретичного матеріалу було проаналізовано діяльність ТОВ «Фан» та запропоновано заходи щодо удосконалення системи управління маркетинговою логістикою на досліджуваному підприємстві. Отримані в кваліфікаційній роботі результати можуть бути використані керівництвом ТОВ «Фан» в практичній діяльності і сприятимуть удосконаленню діяльності вітчизняних підприємств.
EN : Thesis for the Master’s Degree: 113 pp., 19 fig., 13 tab., 2 appendices, 53 sources. The object of the research is production and trading enterprise LLC «Fan». The purpose is development and analysis of efficiency of implementation of marketing logistics at the enterprise. The research methods: descriptive, comparative, analytical, tabular, graphical, balance, a method of statistical analysis, grouping and summarizing data, expert estimates. Background of this thesis is determined by the fact that the ask of logistics is to provide raw materials for production, inventory management, considering the types of products whose production is justified by marketing. During the execution of the thesis we were considered the theoretical foundations of the Management of Marketing Logistic of enterprises. Based on the theoretical material was analyzed the activities of the LLC «Fan» and suggested ways of improving the efficiency of the Management of Marketing Logistic of this company. The specifics character of the paper consists in the fact that the results may be used in the practice of the LLC «Fan» and will contribute to improvement of activity of domestic enterprises.
Description: Мєлікян А. А. Управління маркетинговою логістикою ТОВ «Фан» : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 «Менеджмент» / наук. Керівник В. П. Волков. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 113 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2615
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри підприємництва, менеджменту організацій та логістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Melikyan.pdfМагістерська робота1.17 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.