Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2637
Title: Стратегії ребрендингу політичних партій у сучасних соціально-політичних умовах України
Authors: Борисенко, Світлана Сергіївна
Keywords: стратегія
ребрендинг
імідж
політичний лідер
партія
виборчий процес
технологія
політичний маркетинг
strategy
rebranding
image
political leader
party
election process
technology
political marketing
Issue Date: 2019
Abstract: UA : Магістерська робота «Стратегії ребрендингу політичних партій у сучасних соціально-політичних умовах» – основний текст – 70 сторінок. Для виконання магістерської роботи опрацьовано 75 джерел. Об’єктом дослідження є діяльність партії «Європейська Солідарність» та Всеукраїнського об’єднання «Батьківщина» протягом передвиборчого періоду 2019 року. Предметом дослідження є використання стратегій ребрендингу партії «Європейська Солідарність» та Всеукраїнського об’єднання «Батьківщина» протягом передвиборчого періоду 2019 року. Мета дослідження: синтез теоретичних суджень щодо специфіки формування політичного бренда в системі соціальних комунікацій, простеження основних складових іміджу політичного лідера в системі PR, аналіз стратегій ребрендингу партії «Європейська Солідарність» та Всеукраїнського об’єднання «Батьківщина» протягом передвиборчого періоду 2019 року. Методи дослідження: аналізу та синтезу під час вироблення наукової концепції, метод систематизації – для обробки теоретичних положень науковців; типологічний та генетичний, що дозволили розглянути імідж політичного лідера; структурно-функціональний аналіз, що дає можливість висвітлити особливості організації та проведення ребрендингу політичних партій. Для реалізації поставленої мети необхідно виконати такі завдання: - синтезувати наукові судження щодо специфіки формування політичного бренда; - окреслити складові, етапи та стратегії ребрендингу політичних партій; - розглянути імідж політичного лідера в сучасних соціально-політичних умовах та системі PR; - проаналізувати стратегії ребрендингу партії «Європейська Солідарність» та Всеукраїнського об’єднання «Батьківщина». Методологічну і теоретичну основу дослідження складають наукові праці вітчизняних та зарубіжних дослідників з ребрендингу Л. Золотарьової, С. Махнуші, А. Машковцева, О. Овчиннікова, О. Тєлєтова; з іміджу політичного лідера О. Уднікова, М. Устінової, К. Тітової, М. Марка; з брендингу політичних партій М. Волошиної, В. Ляпорова, Є. Мамонтової, Є. Павлюка, П. Поветьєва, О. Русакової, Л. Хорішко; з політології та діяльності політичних партій М. Вебер, О. Гришина, К. Єгорової, Р. Харріса, О. Соловйова, Т. Шапкаріної, Ю. Шведи; з паблік рілейшинз В. Березенко, Ф. Джефкінса, В. Королька, Т. Лебедєвої, В. Музикант, Г. Почепцова, Є. Пашенцева. Наукова новизна одержаних результатів полягає у здійсненні аналізу стратегії ребрендингу партії «Європейська Солідарність» та Всеукраїнського об’єднання «Батьківщина», з’ясуванні специфіки іміджу політичних лідерів України в системі PR, дослідженні складових, етапів та функцій іміджу політичних лідерів в сучасних українських політичних умовах. Сфера застосування: матеріали дослідження можуть бути використані під час подальших наукових розробок, викладання спецкурсів з радіожурналістики, при написанні кваліфікаційних робіт студентами факультету журналістики.
EN : Borisenko S.S. Strategies for Rebranding Political Parties in Today's Socio-Political Context. Zaporizhzhya, 2019. 70 p. The relevance of the research topic is caused by changes in the political, social and economic system of Ukraine. Today, in political marketing, image science, PR, there is a large amount of research on the study of the technologies of forming the image of a political leader. These studies are characterized by great diversity, reflecting different concepts, so a comprehensive analysis of the structure of political image in a single model of social development is of particular relevance. An important aspect of the overall perception and appreciation of a politician is the impression he makes, that is, his image. In the conditions of formation of information society the value of image sharply increases. Today's branding and rebranding strategies give a positive impression of a political leader to a voter. They create certain social and psychological attitudes that determine a person's behavior towards a political subject. These properties allow a public relations specialist to use it as a tool to manipulate consciousness. However, the strategies of re-branding of Ukrainian political parties and the specificity of the image of politicians remain insufficiently studied, so we consider it expedient to examine them on the example of the European Solidarity Party and the All-Ukrainian Union Motherland. The paper synthesizes theoretical judgments about the specificity of political brand formation in the social communication system, traces the main components of the image of the political leader in the PR system, analysis of the European Solidarity Party rebranding strategies and the All-Ukrainian Association "Batkivshchyna" during the 2019 election period.
Description: Борисенко С. С. Стратегії ребрендингу політичних партій у сучасних соціально-політичних умовах України : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник І. С. Бондаренко. Запоріжжя : ЗНУ, 2019. 77 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2637
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Борисенко С.С. диплом.pdfМагістерська робота1.13 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.